ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
תיבדק כרית האוויר

ריקול לרכבי היוקרה: מעל 12,000 מכוניות יזומנו למוסך

במסגרת הקריאה תיבדק כרית האוויר בצד הנהג ובמידת הצורך תוחלף בהתאם להוראות היצרן

ריקול לרכבי היוקרה: מעל 12,000 מכוניות יזומנו למוסך
ב.מ.וו X3 ועוד דגמים רבים מאותו יצרן נקראים למוסכי היבואנית לקריאת שירות צילום: BMW

מעל 12,000 מכוניות יוקרה ורכבי כביש שטח של ב.מ.וו מזומנות למוסכי היבואנית דלק מוטורס לריקול, כך מודיעה יבואנית ב.מ.וו.

לפי היבואנית, הריקול נוגע ללא פחות מ-12,136 מכוניות של היצרנית הגרמנית. הדגמים שנכללים בריקול הם ב.מ.וו סדרה 1, סדרה 2, סדרה 4 הספורטיבית, מכונית המנהלים ב.מ.וו סדרה 5 וגם מכונית היוקרה ב.מ.וו סדרה 6.

לצד אלה מעורבת בריקול גם ב.מ.וו 1 X הקטנה, ב.מ.וו 3 X כולל יחידות מסדרה M הספורטיבית, 4 X ו- 5 X כמו גם רכב הכביש שטח הספורטיבי והיוקרתי 6 X. לפי הודעתה הרשמית של היבואנית, רכבים מסדרות 1,2,4,5,6, ודגמי X3, X4 ,X5 ,X6 X1, יוצרו יולי 2009 עד נובמבר 2017, ואילו דגמי 3X, 3M ו 1 X  יוצרו מנובמבר 2003 עד מרץ 2012.

המשותף לכל הרכבים האלה הוא חשש מפני כשל בכרית האוויר בצד הנהג של הרכב, כלומר היא לא תעבוד כמו שצריך בתאונה.

במסגרת הקריאה תיבדק כרית האוויר בצד הנהג ובמידת הצורך תוחלף בהתאם להוראות היצרן. כמובן שכדי לעשות את זה חובה להגיע למוסך מורשה של ב.מ.וו ומומלץ לתאם תור מראש. משך הזמן שתבלו במוסך הוא כשעה. אבל לפני שתמהרו לתאם תור, אם יש ברשותכם כזה רכב, כדאי שתחכו: לפי היבואנית כאשר החלקים המשופרים יגיעו ארצה, היא תשלח הודעה מסודרת בדואר.

כמו בכל ריקול חשוב לציין שלפי מדינת ישראל אין דבר כזה לא לטפל בריקול. אם זומנתם ותוך חצי שנה לא ביצעתם, אתם מסכנים את עצמכם , את מי שאיתכם ברכב ואולי גם את מי שלידכם בכביש. לכן על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

 

BMW ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}