י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הקהל הריע להם

הורי החטוף נאמו בוועידה של טראמפ, שהתקשר אליהם אחרי הטבח

אורנה ורונן נאוטרה, ההורים של החטוף עומר, נאמו בוועידה שנערכה בוויסקונסין. הקהל הריע להם: "Bring them home". האבא אמר: "דונלד טראמפ התקשר אלינו באופן אישי מיד אחרי מתקפת חמאס"

הורי החטוף נאמו בוועידה של טראמפ, שהתקשר אליהם אחרי הטבח
עומר נאוטרה צילום: באדיבות המשפחה

אורנה ורונן נאוטרה, הוריו של עומר החטוף בידי חמאס, נאמו הלילה (חמישי) בוועידת המפלגה הרפובליקנית בוויסקונסין. באולם נכחו, המועמד לנשיאות דונלד טראמפ והמועמד לתפקיד סגן הנשיא ג'יי די ואנס. הקהל באולם הריע להם ממושכות וקרא בהתלהבות "Bring them home" (החזירו אותם הביתה).

בנאום אמרה אורנה: "במשך 285 ימים ולילות ארוכים, חמאס מחזיקים בעומר במנהרות. עומר נולד בניו-יורק, חודש אחרי 11 בספטמבר. כשהייתי בחודש השמיני להריון, עברתי שם בדרכי הביתה באותו יום מזעזע - ואחרי יותר מ-23 שנים, עומר הוא שוב קורבן של טרור".

"ב-7 באוקטובר לא הייתה התקפה רק על ישראל - זו הייתה התקפה גם על אמריקנים", אמר רונן בנאום ושיבח את טראמפ: "דונלד טראמפ התקשר אלינו באופן אישי מיד אחרי מתקפת חמאס, אנחנו יודעים שאכפת לו מהחטופים. יותר מ-1,200 בני אדם נשחטו ב-7 באוקטובר, בהם 45 אזרחים אמריקנים. עומר הוא אחד משמונה אמריקנים חטופים. איפה הזעם על ההתקפה הזו נגד אמריקנים?".

האם סיפרה על בנה אלפי המשתתפים. "הוא ציין את יום הולדתו בשבי החמאס. תשעה חודשים שאני מתעוררת מדי בוקר ומתפללת שגם עומר התעורר", היא הקריאה את הפסוק מתהלים "גם אם אלך בגיא צלמוות, לא אירא רע כי אתה עימדי".

השניים אמרו בסיום: "עומר, אנחנו אוהבים אותך לעולם לא נפסיק להילחם למענך".

 
עומר נאוטרה דונלד טראמפ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}