ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"ככה ייעשה"

בגלל שביזתה את ראש הממשלה נתניהו, החוק הופל

הקואליציה הפילה הצעת חוק של ח"כ נעמה לזימי מהאופוזיציה לכונן יום זיכרון לטבח חג שמחת תורה. השר קרעי הסביר לאחר מכן מדוע דווקא ההצעה שלה, לעומת האחרות שכן זכו לתמיכת הקואליציה

בגלל שביזתה את ראש הממשלה נתניהו, החוק הופל
שלמה קרעי לצד בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת 'העבודה' העלת במליאת הכנסת הצעת חוק לפיו יום הזיכרון לטבח 7 באוקטובר יתקיים בכ"ד בתשרי (יומיים לאחר שמחת תורה), והוא יצויין במוסדות המדינה, במחנות צה"ל ובבתי הספר. הדגלים במוסדות המדינה ובמחנות צה"ל יורדו לחצי התורן, ויתקיים טקס זיכרון ממלכתי, במקום שייקבע על ידי הממשלה. 

עוד חמש הצעות חוק דומות של ח"כים מהקואליציה והאופוזיציה עברו והתקדמו לשלבים הבאים של החקיקה, אולם זאת של לזימי הופלה על ידי הקואליציה.

שר התקשורת שלמה קרעי מ'הליכוד' התפאר בכך והסביר ברשת X: "ככה ייעשה למי שמתנהל באופן מביש ומבזה מול ראש ממשלת ישראל… הכנסת הצביעה עכשיו על 6 הצעות חוק לזכרון אירועי השבעה באוקטובר. הקואליציה הצביעה בעד 5 מהן פה אחד עם האופוזיציה, והפילה את הצעת החוק של נעמה לזימי, כתגובה להתנהלות המבישה שלה היום מול ראש הממשלה נתניהו". 

קרעי הוסיף והשווה את נתניהו למלך באומרו: "מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול".

ח"כ לזימי הגיבה לו ב-X וכתבה: "עשית פוליטיקה על יום זיכרון כי אמרתי שהראש הוא אשם וזה נראה לך מכבד את ההצעה החשובה הזאת? איבדתם כל חיבור למציאות ולחיים עצמם. עסוקים בכבוד של ביבי במקום בעם ישראל. לא בי פגעת. יש לי בן משפחה שנהרג, חברים שנפגעו ונרצחו ואתה מפיל לי חוק ליום זיכרון. מעיד עליך ועל כולכם. כמו כן, הוא הראש והוא אשם".

נעמה לזימי שלמה קרעי יום זיכרון 7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד