ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
רוח חדשה בוושינגטון?

בכיר רפובליקני: "טראמפ ייתן "צ'ק פתוח", אם צריך לשטח עם פצצה, אז לשטח"

מנהיג הקואליציה היהודית הרפובליקנית, מאט ברוקס, אמר כי טראמפ ייתן לישראל "צ'ק פתוח" לסיים את המלחמה בעזה. "אם צריך לשטח את המקום עם פצצה, אז לשטח"

בכיר רפובליקני: "טראמפ ייתן "צ'ק פתוח", אם צריך לשטח עם פצצה, אז לשטח"
ג'יימס דייוויד ואנס צילום: JD Vance facebook

מנהיג הקואליציה היהודית הרפובליקנית, מאט ברוקס, אמר כי הוא רואה בקריאה של דונלד טראמפ לישראל "לסיים את המלחמה" מהר "צ'ק פתוח" למען ישראל.

ברוקס, אמר לכתבים במהלך נאומו בוועידה הרפובליקנית הלאומית במילווקי כי ההצהרה של טראמפ שישראל תסיים במהירות את המלחמה נגד חמאס פורשה לא נכון. חלקם טענו שההצהרה למעשה תגרום לישראל לסיים את המלחמה מבלי להשיג את היעדים המוצהרים.

ברוקס אמר שהפרשנות הזאת אינה נכונה: "כולם מפרשים לא נכון את ההצהרה הזו. מה שהוא בעצם אומר זה שיש לך צ'ק פתוח. אתה צריך לשטח עם פצצה מהאוויר? אז תעשה את זה. פשוט תעשה את זה, תסיים את העבודה". 

הוא הוסיף: "צריך להשמיד את חמאס. אבל זה לוקח חודשים על גבי חודשים". ברוקס הסכים עם טראמפ בניתוח שלו כי "הזמן אינו בן בריתה של ישראל".

"ככל שזה נמשך זמן רב יותר, ככל שהתמיכה הציבורית נשחקת, התמיכה הבינלאומית נשחקת יותר. והנקודה של טראמפ הייתה, תעשה מה שאתה צריך לעשות, רק תעשה את זה ותצא".

הוא אמר על המועמד לסגן הנשיא: "ואנס הולך להיות ידיד מוחלט של ישראל. הוא יהיה סגן הנשיא של הנשיא הכי פרו-ישראלי בהיסטוריה. הנשיא קובע את סדר היום של מדיניות החוץ, ואני לא חושב שיש הבדל בין דונלד טראמפ לג'יי.די ואנס בכל הנוגע לישראל כדי לוודא שישראל בטוחה".

 
דונלד טראמפ ג'יימס דייוויד ואנס חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}