ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מחאה פוליטית

משפחות חטופים לנועה ארגמני: "אל תטוסי, נתניהו מנצל אותך"

בת משפחה של חטוף הגיבה לפרסום לפיו ארגמני תצטרף לראש הממשלה בנסיעתו לארה"ב: "נחטפה פעם ראשונה בידי חמאס ופעם שנייה על ידיו"

משפחות חטופים לנועה ארגמני: "אל תטוסי, נתניהו מנצל אותך"
מטוס כנף ציון צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

יפעת קלדרון, בת דודתו של החטוף עופר קלדרון, הגיבה בחשבון הטוויטר שלה לפרסום לפיו נועה ארגמני תטוס עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לוושיגנטון, וכתבה כי "שמישהו יסביר לנועה ארגמני האהובה שהוא מנצל אותה. נחטפה פעם ראשונה בידי חמאס ופעם שנייה על ידיו (נתניהו)".

לפי הפרסום הבוקר ב-ynet, מספר בני משפחות חטופים נענו בחיוב להזמנתו של ראש הממשלה להצטרף לנסיעה, בהם יעקב ונועה ארגמני, דיצה אור, אימו של אבינתן אור, איילת סמרנו, אימו של יונתן סמרנו , וטלי גווילי, אימו של לוחם היס"מ רן גווילי.

חילוץ נועה ארגמני צילום: דוברות המשטרה

מי שכבר הודיעה שסירבה להצעה היא איילת לוי-שחר, אמה של התצפיתנית נעמה לוי. משפחות אחרות סיפרו כי לשכת נתניהו הציעה להן להצטרף לטיסה אך הן סירבו עד לחתירתו המלאה לעסקת חטופים.

גם דני אלגרט אחיו של החטוף איציק, פנה היום (רביעי) לנועה ארגמני בבקשה שלא תצטרף לנסיעתו. "שמעתי בצער רב כי הבעת הסכמה לנסוע עם ביבי", כתב אלגרט. "נסיעה עם ביבי משמעותה הכרה בכך שהוא לא אחראי למחדל 7 באוקטובר - והוא בעצם משתמש בך להצדיק זאת".

"כמשפחה של חטוף מאושר שהצלחת להיחלץ משם", המשיך אלגרט. "אני מצפה ממך לפעול לשחרור יתר החטופים או לא להוות מכשול לכך. לצערי על פי דעתי חבירה לנסיעה עם ראש הממשלה מחבלת בסיכוי להחזיר את השאר".

מוקדם יותר הבוקר,  מטה המשפחות החטופים התייחס לנסיעתו של ראש הממשלה, על רקע המגעים לעסקה. "עמדת המטה היא שנתניהו צריך קודם לקדם את העסקה להשבת כל 120 החטופים ורק אחרי כן לטוס לוושינגטון יחד איתם", הדגישו במטה. "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של המו"מ, צוות המו"מ טס לדוחא בהרכב מתוגבר, דבר המרמז על כך שאנו נמצאים בשלבים סופיים לפני סיכום וחתימה".

עוד הוסיפו במטה המשפחות: "אנו זקוקים לראש הממשלה כאן, זמין, שכל מעייניו נתונים להשבת החטופים, שישים את מלוא כובד משקלו במקום הכי חשוב לעם ישראל בעת הזאת. כי אין ניצחון בלי החזרת כל 120 החטופים הביתה, החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה בארצם. לאור זאת החליט מטה משפחות החטופים שלא תצא משלחת מטעם המטה או במימונו. כל משפחה זכאית לפעול באופן עצמאי ככל שנראה לה".

נועה ארגמני וושינגטון משפחות חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד