ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
כי מציון תצא תורה

מעמד ייסוד בית "הוראה בישראל" במעונו של פוסק הדור

מעמד נרגש של 'פתיחת 'בית הוראה' שע"י מכון 'הוראה בישראל', התקיים במעונו של נשיא המכון, פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך

מעמד ייסוד בית "הוראה בישראל" במעונו של פוסק הדור
מעמד ייסוד בית "הוראה בישראל" במעונו של פוסק הדור צילום: באדיבות המצלם

כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים: בית "הוראה בישראל" נוסד בעידודו ובהכוונתו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, ומסמיך עשרות אברכים העוסקים בלימוד ההלכה בדרך המותווה ע"י פוסק הדור אשר קבע כי "מורה הוראה צריך הן לידע את פסקי ההלכות למעשה, והן ללמוד את שורשי ההלכות, כדי לדעת מבטן מי יצאו הדברים.

כעת מרחיב המכון את מפעליו ביסוד בית ההוראה בשכונת גוש שמונים בירושלים, במטרה להנחיל את הפסיקה לאור תורתם של מאורי ההלכה בעיר הקודש ירושלים, תוך כדי התייחסות אישית ואוזן קשבת לכל פונה ושואל.

באדיבות המצלם צילום: מעמד פתיחת בית ההוראה

כאמור, מעמד מיוחד התקיים במעונו של נשיא המכון פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, כאשר בזה אחר זה התאספו ובאו בזמן אחד קרוב למניין רבנים ומורי הוראה, ובהם הגאון רבי פנחס אליהו קירזנר, הגאון רבי מאיר טרגר, הגאון רבי יהודה גנס, הגאון רבי ניסן משה גראס, הגאון רבי אברהם משה דינר, הגאון רבי שלמה וינגרטן, הגאון רבי דוד קניג והגאון רבי משה אדלשטיין.

במהלך המעמד נשא פוסק הדור דברים קצרים בהם בירך את המייסדים והתומכים, והביע את רגשות שמחתו מהצלחת המפעל הכביר 'מכון הוראה בישראל' להנחיל את ההלכה בטהרתה ולהעמיד רבנים בישראל בדרך ישראל סבא, והתבטא "אתם מבורכים, הקדוש ברוך הוא איתכם".

הרב משה שטרנבוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד