ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הבעלים יקבלו הודעה

ריקול לרכב הפופולארי קיה סורנטו

הריקול נוגע ל-303 כלי רכב בישראל וקשור לתקלה בחגורות הבטיחות של הרכב. כנהוג בריקולים, היבואנית תשלח לבעלי הרכבים שנדרשים להגיע לריקול הודעה כתובה

ריקול לרכב הפופולארי קיה סורנטו
יש לכם קיה סורנטו משנת מודל 2020 או 2021? בדקו האם עליכם לגשת למוסך לתיקון ליקוי בטיחותי צילום: קיה

אחד מרכבי הכביש שטח היותר נפוצים בישראל מזומן לריקול. האם אתם נכללים בו? טלקאר, יבואנית קיה מודיעה על ריקול לקיה סורנטו מן השנים 2020 עד 2021. קיה סורנטו הוא רכב פנאי גדול עם 7 מקומות ומשווק בישראל בכמה תצורות מנוע, בהן גם הייבריד ודיזל וכמה רמות גימור.

לפי ההודעה של היבואנית, הריקול נוגע ל-303 כלי רכב בישראל וקשור לתקלה בחגורות הבטיחות של הרכב. ליתר דיוק, למה שנקרא "קדם מותחן" כלומר לחלק שהתפקיד שלו הוא לתת את ה"משיכה" החזקה בזמן תאונה, כלומר המשיכה שאחראית על להציל את חייכם.

לפי לשון ההודעה של יבואנית קיה: "הרינו להודיע לכל הלקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגם סורנטו שנת יצור 2020-2021 כי יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה בחבק לקדם מותחן חגורות בטיחות קדמיות, שעלול לפגוע בתפקוד הרכב".

כנהוג בריקולים, היבואנית תשלח לבעלי הרכבים שנדרשים להגיע לריקול הודעה כתובה. ובנוסף לכך, אם יש לכם כזה רכב ואתם מודאגים, אתם יכולים ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות של היבואן בטל': 1-800-377-775.

אנחנו נזכיר לכם שאת הריקול תוכלו לבצע במוסכים המורשים של קיה בישראל – ואם לא תבצעו את הריקול אז אתם תגלו שלא ניתן אחרי חצי שנה להעביר את הרכב טסט או לעשות לו העברת בעלות. וזו כבר בעיה שאתם לא צריכים ולא רוצים. הבטיחות קודמת לכל.

 

 

ריקול קיה חגורת בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד