ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מגיב להשמצות

העיתונאי שראיין את נתניהו: לא מערב את דעותיי הפרטיות בעבודתי

"אני זוכה לקבל מהשמאל הרדיקלי הרבה מאוד ברכות ותשבחות מדי יום, לא תמיד יש סיפק בידי או רצון לענות, אבל בכנות, אני מודה שזו אחת המחמאות המרגשות ביותר שקיבלתי. תודה, מעריך מאוד מאוד!".

העיתונאי שראיין את נתניהו: לא מערב את דעותיי הפרטיות בעבודתי
מוטי קסטל מדווח צילום: מתוך ערוץ 14

משתמש בשם 'סטורמי אוורסט' הגיב לראיון של כתב ערוץ 14 מוטי קסטל עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב: "רק אומר שאם הבחירה הייתה בין התנקשות לבין שיחה עם מוטי קסטל הייתי בוחר בהתנקשות".

קסטל הגיב בפוסט וכתב: "עקב הבוז העמוק והסלידה שאני רוחש לערוצי התעמולה איני נוהג בד"כ להתייחס למי מהם. אחרוג ממנהגי הפעם, כי שמעתי שאחד משופרות התרעלה הקדיש לי טור מיוחד שבו הוא מכנה אותי "מראיין מס' 1 בארץ" ועוד שלל מליצות. כמובן שא"א להותיר מחווה שכזו ללא הוקרת תודה מקרב לב."

עוד כתב: "נוסף על כך, אני זוכה לקבל מהשמאל הרדיקלי הרבה מאוד ברכות ותשבחות מדי יום, לא תמיד יש סיפק בידי או רצון לענות, אבל בכנות, אני מודה שזו אחת המחמאות המרגשות ביותר שקיבלתי. תודה, מעריך מאוד מאוד!".

צילום מסך רשת Xהתגובה לראיוןצילום: צילום מסך רשת X

לדבריו, "כמו"כ, התרגשה לאחרונה באולפנים וברשתות תבהלה גדולה מסרטון שבו אני נראה צועק לרה"מ בתקופת תפירת התיקים המחרידה ביותר שהתרגשה על המדינה בהיסטוריה, ש"זכינו לחיות בדורו". ובכן, הרשו נא לי להרגיע ולחלוק עימכם: בייחוד בימים אלו (ולאור המצב) אני איתן בדעתי ועוד מוסיף לאמירה ההיא כהנה וכהנה. תודה על השיתופים!".

"עם זאת", מוסיף מוטי קסטל וכותב, "חשוב להדגיש לשואלים והמתעניינים: בשר ודם הנני, איני שונה חלילה מהשופטים, אנשי הפרקליטות ומורמים מעם אחרים. בדיוק אבל בדיוק כמוהם זכיתי להיוולד עם תכונות נעלות ואני מקפיד להפריד הפרדה גמורה ולא לערב את דעותיי הפרטיות עם עבודתי המקצועית. כל ניסיון להטיל בי דופי לא יצלח ו"יש להצר על כך", נמסר מטעמי".

מוטי קסטל ערוץ 14 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד