ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התיעוד נמחק

מבוכה גדולה: טראמפ שוחח עם המתמודד לנשיאות והשיחה דלפה

שיחה בין הנשיא לשעבר למועמד העצמאי רוברט קנדי הודלפה, וטראמפ נשמע בה גם כמי שמנסה לשדלו לפרוש כדי לסייע לו להביס את ביידן: "אשמח שתעשה משהו, זה יעשה לך טוב"

מבוכה גדולה: טראמפ שוחח עם המתמודד לנשיאות והשיחה דלפה
טראמפ צילום: צילום מסך

רוברט קנדי ​​ג'וניור התנצל אתמול לאחר שסרטון שפורסם באינטרנט היה חלק משיחת טלפון פרטית בינו לבין הנשיא הרפובליקני לשעבר דונלד טראמפ. קנדי מתמודד עצמאית לנשיאות וטראמפ ניסה לשכנע אותו לפרוש כדי שלא יבזבז קולות ימין..

הסרטון מראה את קנדי ​​מאזין ברמקול כשטראמפ מדבר על חיסוני ילדים, נושא שעזר לקנדי לצבור קהל נאמן בקרב אנשים שדוחים את הקונצנזוס המדעי לפיו היתרונות של חיסונים עולים בהרבה על הסיכון לסיבוכים נדירים.

טראמפ נשמע אומר: "אני רוצה לתת מנות קטנות. חיסון שהוא למעשה 38 חיסונים נפרדים, זה נראה כאילו זה מיועד לסוס, אתה יודע, לא לתינוק במשקל של 4.5 ק"ג או 9 ק"ג. ואז אתה רואה שהתינוק עובר פתאום שינוי רדיקלי. ואז אתה שומע שאומרים שאין השפעה, נכון? אבל אתה ואני מדברים על זה המון זמן".

טראמפ גם ביקש מקנדי  תמיכה בקמפיין שלו. "אני אשמח שתעשה זאת" (תפרוש) נשמע אומר טראמפ לקנדי. "ואני חושב שזה יהיה כל כך טוב בשבילך וכל כך גדול בשבילך. ואנחנו הולכים לנצח".

"כשהנשיא טראמפ התקשר אליי הקלטתי עם צלם וידאו פנימי", כתב קנדי ​​בפלטפורמת X. "הייתי צריך להורות לצלם הווידאו להפסיק את ההקלטה מיד. אני מבואס שזה פורסם. אני מתנצל בפני הנשיא לשעבר".

הסרטון פורסם לראשונה על ידי, רוברט קנדי ​​השלישי, בנו של רוברט קנדי ג'וניור, שאמר שהוא הוקלט ביום ראשון, יום לאחר שטראמפ נורה בעצרת בפנסילבניה ויום לפני תחילת הוועידה הלאומית הרפובליקנית. הוא נמחק זמן קצר לאחר מכן, אך סרטונים ממשיכים להסתובב ברשתות החברתיות.

בשיחתו עם קנדי, טראמפ דן בניסיון ההתנקשות בו ובשיחת הטלפון שקיבל לאחר מכן מהנשיא ביידן, שלדבריו "הייתה נחמדה מאוד למען האמת", טראמפ נשמע אומר בהקלטה. "הוא (ביידן) התקשר אליי ושאל איך בחרתי לזוז ימינה?, טראמפ התייחס להסטת הראש שלו רגע לפני הירי, שלדבריו הצילה את חייו. הוא השווה את תחושת הקליע שחתך את אוזנו ל"יתוש הגדול בעולם".

 

 

נסיון התנקשות בטראמפ דונלד טראמפ רוברט קנדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד