ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
סדר באפליקציה

סוף סוף זה מגיע: וואטסאפ משיקה את הפיצ'ר שכולנו חיכינו לו

וואטסאפ משיקה את פיצ’ר סינון “מועדפים”, שיהיה זמין גם בחלון השיחות הקוליות באפליקציה עם הצגת המועדפים בחלק העליון של המסך | כך תעשו זאת

סוף סוף זה מגיע: וואטסאפ משיקה את הפיצ'ר שכולנו חיכינו לו
אילוסטרציה צילום: unsplash

וואטסאפ הכריזה רשמית על פיצ’ר חדש בשם "מועדפים" (Favorites), המאפשר למשתמשים להגדיר שיחות צ’אט רגילות או קבוצות שלמות כמועדפים לגישה נוחה ומהירה יותר. 

ע"פ הדיווח שפורסם באתר "gatgety", הפיצ’ר החדש, מצטרף לאפשרויות הסינון הקיימות כיום באפליקציה ומספק למשתמשים דרך חדשה לנהל את השיחות שלהם ביעילות.

פיצ'ר המועדפים, שנחשף תחילה בגרסת בטא מוקדמת, משדרג את פיצ'ר "מסנני הצ'אט" שהוצג מוקדם יותר השנה. מסנני הצ'אט מאפשרים סינון שיחות והצגתן לפי קטגוריות כגון "לא נקראו" או "קבוצות". כעת, עם השקת "המועדפים", ניתן לסנן ולהציג גם שיחות מועדפות, והם יופיעו בראש תצוגת הצ'אטים והשיחות הקוליות.

unsplashאילוסטרציהצילום: unsplash

הפיצ'ר החדש מציע שיפור משמעותי בנוחות השימוש באפליקציה בהשוואה לאפשרות הקיימת של נעיצה של עד שלוש צאטים/קבוצות בראש החלון הראשי. ניתן להוסיף אנשי קשר או קבוצות למועדפים בשלוש דרכים שונות:

1. במסך הצ'אטים, לבחור את המסנן "מועדפים" ואז לבחור אנשי קשר או קבוצות להוספה.

2. במסך השיחות, ללחוץ על "הוספה למועדפים" ולבחור אנשי קשר או קבוצות.

3. דרך הגדרות הוואטסאפ, לגשת לתפריט "מועדפים" ולבחור באפשרות "הוספה למועדפים".

הפיצ’ר המועדפים החדש מבטיח חוויית משתמש משופרת למשתמשי האפליקציה וזאת על ידי גישה מהירה ונוחה לשיחות החשובות ביותר דבר שיסייע למשתמשים לנהל את הצאטים באפליקציה בצורה יעילה יותר.

וואטסאפ אפליקציה פיצ'ר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד