כ"א אב התשפ"ד
25.08.2024

יצירת סביבת עבודה מושלמת בעזרת ריהוט נכון: הרבה מעבר למה שחשבת

אנחנו מבלים שעות רבות מהיום שלנו בישיבה על כסא. יש שיגידו אפילו יותר מדי. כסא לא מתאים לשולחן העבודה יכול לגרום לחוסר נוחות, שולחן עבודה קטן מדי יגרום לעומס יתר לא רק על השולחן אלא גם בכושר הריכוז. לעומת זאת - שולחן גדול מדי ביחס למשרד ועומס ריהוט יפריעו לחלל העבודה בתוך החדר

יצירת סביבת עבודה מושלמת בעזרת ריהוט נכון: הרבה מעבר למה שחשבת
מרכז השולחן והכסא צילום: יח"צ

מרכז השולחן והכסא, אחת מחנויות הרהיטים הותיקה ביותר בירושלים. והיום רצינו לדבר איתם קצת על ריהוט משרדי וחללי עבודה שהבנת חשיבותם נסקה בשנים האחרונות

אחד הדברים שיותר מעסיקים אותנו בחיי היומיום זה נושא העבודה. אם אנחנו שכירים אז מה שמטריד אותנו הם תנאי השכר, ההערכה של הממונים עלינו, האינטראקציות עם הסובבים אותנו, ההגעה אל העבודה וממנה, שעות העבודה, התנאים הסוציאלים, הקידום, ההגשמה העצמית ועוד ועוד. אם אנחנו עצמאים נוסיף לזה את ההוצאות,  המחשבה על הלקוחות, המתחרים, השיווק והעובדים הכפופים לנו. אבל אנחנו לא מספיק נותנים את דעתנו על דבר אחד בסיסי ממש. הריהוט.

למה בעצם הריהוט הוא כזה חשוב?

אנחנו מבלים שעות רבות מהיום שלנו בישיבה על כסא. יש שיגידו אפילו יותר מדי. כסא לא מתאים לשולחן העבודה יכול לגרום לחוסר נוחות, שולחן עבודה קטן מדי יגרום לעומס יתר לא רק על השולחן אלא גם בכושר הריכוז. לעומת זאת - שולחן גדול מדי ביחס למשרד ועומס ריהוט יפריעו לחלל העבודה בתוך החדר.

יח"צמרכז השולחן והכסאצילום: יח"צ

התאמת הריהוט לסביבת העבודה

מערכת ריהוט למשרד צריכה להתאים לאופי המשרד, לצרכים הספציפיים שלנו ולחלל הנתון. לפעמים אין ברירה. המשרד קטן, נאלץ להשתמש בריהוט קטן יותר, אבל נצטרך להתאים אותו בצורה חכמה שעונה על הצרכים שלנו. נידרש לפתרונות יצירתיים שמנצלים את המקום בצורה נכונה, אם זה באמצעות תוספת מידוף שידת מגירות או ארונות משרד.

דבר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא איכות הריהוט. ריהוט משרד איכותי ישרת אותנו נאמנה שנים רבות. ריהוט פשוט העשוי מחומרים זולים עלול להתכלות מהר יותר.

התאמת הריהוט לחללי עבודה

האם המשרד שלנו קטן ופונקציונלי או אנחנו מנהלים חברה גדולה עם חדרי ישיבות ואזורי המתנה? חדרי ישיבות יצטרכו שולחנות מותאמים, ישיבה בסגנון open space  תצטרך להיות מרוהטת באופן שונה. גם הריהוט בחללי עבודה שונים באותו משרד כדאי שיתכתבו זה עם זה מבחינה עיצובית כדי לא ליצור כאוס.

כסאות מנהלים - הנוחות חשובה

חשוב שנשקיע בכסאות מנהלים טובים. ישנם מגוון כסאות מנהלים עם פונקציות שונות ובמחירים שונים. כדאי מאוד להשקיע בכיסא שיהיה לנו ולעובדים שלנו נח להעביר בו את היום כדי שנוכל להתרכז בעבודה ולא בכאבי הגב כתוצאה מישיבה ממושכת.

 

המשרד הוא הרושם שאנו משאירים על הלקוחות שלנו

איזה אופי אנו מעוניינים שהמשרד שלנו ישדר? מכובדות? עדכניות וחדשנות? אולי רצינות? זרימה וקלילות? מעוף?

הריהוט הוא למעשה חלון ראווה לשירות שאנחנו נותנים ויש לו השפעה על הלקוחות או השותפים הפוטנציאליים שלנו בגיבוש הרושם על העסק. לא כדאי להקל ראש בתכנון נכון ומוקפד, שישדר ללקוחות שלנו את האופי שאנו מעוניינים שהוא ישדר.

 

מרכז השולחן והכסא

מרכז השולחן והכסא מתמחה בהתאמת ריהוט למשרד שלכם. הוותק והניסיון שלה בתחום ידעו להתאים את הריהוט הנכון לצרכים המדויקים שלכם. הריהוט שהיא מספקת הוא ברמה גבוהה ויחזיק לכם לאורך שנים ויספק לכם סביבת עבודה נוחה, מושלמת ומכובדת.

מרכז השולחן והכסא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד