ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מרחיב פעילותו

בשורה לצרכנים יראי השמיים: הכשרות המהודרת החלה לשווק בשר טרי

'בד"ץ איגוד החרדים', גוף הכשרות בנשיאותו של ראב"ד ירושלים הגאון הרב ברוך שרגא שליט"א, מרחיב את פעילותו ומפעיל משחטות בדרום אמריקה לרווחת ציבור שומר הכשרות • כל הפרטים

בשורה לצרכנים יראי השמיים: הכשרות המהודרת החלה לשווק בשר טרי
כשרות חדשה לבשר צילום: Yossi Aloni/Flash90

בשורה משמחת מגיעה לציבור הצרכנים שומרי הכשרות: בד"ץ איגוד החרדים, גוף הכשרות המוביל בנשיאותו של ראב"ד ירושלים הגאון הרב ברוך שרגא שליט"א, תלמידם המובהק של מרן הרב עובדיה יוסף והגאון הרב בן ציון אבא שאול וממקורביו של מרן הגרי"ש אלישיב - מרחיב את פעילותו ומתחיל לשווק גם מגוון בשרים טריים בכשרות מהודרת, אותם ניתן להשיג בכל סניפי רמי לוי ברחבי הארץ ועוד.

המהלך החדש מהווה צעד משמעותי עבור בד"ץ איגוד החרדים, ששם דגש על כשרות מהודרת במחירים הוגנים ומבצעת מהפכה של ממש בתחום. 

גורמים מטעם הכשרות איגוד החרדים מסרו כי ההחלטה להיכנס לתחום הבשר נבעה בין היתר בגלל הביקוש הגובר בקרב הציבור החרדי והדתי למוצרי בשר בכשרות מהודרת ובמחירים סבירים, בפרט בצל עליית המחירים על מוצרי הבשר בתקופה האחרונה.

יח"צאיגוד החרדיםצילום: יח"צ

כשרות מוקפדת ונרחבת

בד"ץ איגוד החרדים ידוע בסטנדרטים הגבוהים שלו ובצוות המשגיחים המורחב והמיומן. הארגון מעניק כשרות מהודרת על מגוון רחב של מוצרים, החל מירק, מוצרי חלב, דגים וקפואים ועוד מאות מוצרים רבים נוספים המיובאים על ידי ספקים רבים מהארץ ומחו"ל, וכעת כאמור מתרחב אף לענף הבשרים הטרי והקפוא, כאשר גם שם ניתנת השגחה צמודה בכל שלבי הייצור והעיבוד, החל מהשחיטה ועד להגעת המוצר לצרכן, בפיקוח מי שאמון על תחום השחיטה הרב יעקב שרעבי שליט"א, אשר שמו נודע לתהילה שנים רבות בתחום השחיטה.

בשנים האחרונות הרחיבו את הפעילות באופן משמעותי. גוף הכשרות לא מסתפק רק בכשרות על מוצרי מזון. הארגון מעניק השגחה גם למלונות ומסעדות, תוך הקפדה מירבית על כללי הכשרות על פי כל דקדוקי ההלכה המורכבים בתחום זה. 

הרב משה שכטר, מנהל מחלקת הכשרות ומצוות התלויות בארץ, מסביר את חשיבות המהלך: "הרחבת פעילות של בד"ץ איגוד החרדים לתחום הבשר היא בשורה אמיתית. זה מאפשר לצרכנים לקבל מוצר באיכות גבוהה עם כשרות מהודרת, ובכך מרחיב את אופציות הקנייה העומדות בפני הציבור שומר הכשרות, כאשר החזון העתידי הוא לשנות את התפיסה באשר לעלויות הכשרות ולספק לצרכן מוצר כשר ומהודר במחיר הוגן השווה לכל נפש."
 

איגוד החרדים רמי לוי בשר כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד