ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"לא מבין את הפרטים"

בתום פגישתם, הורי התצפיתניות מנחל עוז זעמו על ראש הממשלה נתניהו

נתניהו קיים פגישה בת 3 שעות עם משפחות התצפיתניות שנרצחו בבסיס נחל עוז בשבעה באוקטובר, בלשכתו בירושלים. בתום הפגישה אמר איל, אביה של התצפיתנית רוני אשל: "סיפרנו לו את הסיפור, הוא לא ממש מבין את הפרטים"

בתום פגישתם, הורי התצפיתניות מנחל עוז זעמו על ראש הממשלה נתניהו
חמ"ל התצפיתניות בנחל עוז צילום: מתוך שידורי כאן 11

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שלישי) פגישה בת שלוש שעות עם משפחות התצפיתניות שנרצחו בבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בפגישה בקשו ההורים מנתניהו להקים ועדה ממלכתית לבדיקת הכשלים בשבעה באוקטובר, נתניהו השיב כי רק אחרי המלחמה תקום ועדה שכזו.

"ראש הממשלה נתניהו האזין בקשב רב לסיפורי החיים והגבורה של כל אחת ואחת מהבנות, חש את כאבן של המשפחות, ושמע את בקשותיהם ודרישותיהם לחקירת האירועים ולהנצחת בנותיהם", נמסר מלשכת נתניהו.

Yonatan Sindel/Flash90ההורים ביציאה מפגישתם עם נתניהוצילום: Yonatan Sindel/Flash90

כמו כן, במהלך הפגישה, ראש הממשלה השיב לשאלותיהם ואמר כי הדברים ייבדקו עד תום, והלקחים יופקו בכל הדרגים - לרבות בתחום המודיעיני, המבצעי, הצבאי והמדיני. נתניהו אף הבטיח לסייע להורים בהנצחת הבנות ומורשתן.

בתום הפגישה אמר איל, אביה של התצפיתנית רוני אשל: "סיפרנו לו את הסיפור של חמ"ל נחל עוז, הוא לא ממש מבין את הפרטים".

ארז פרייס, אביה של נועה, אמר כי נתניהו לא אישר שתקום ועדת חקירה ממלכתית בזמן הקורוב. "אנחנו לא נסכים לדבר הזה, ועדת החקירה תוקם", אמר פרייס ותקף, "גם ראש הממשלה מבין שבנחל עוז קרה אחד הדברים המשמעותיים במלחמה".

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו הורי התצפיתניות נחל עוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד