ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
פסגת האושר

"לשבת עם קפה שוויצרי מול האלפים המושלגים זה מעין גן עדן"

מוישי, שנופש בימים אלו בדאבוס השוויצרית בחופשה של 'שרי טורס', משתף בחוויה משפחתית יוצאת דופן: במטעמי הגורמה שממתינים בחדר אוכל, בתוכניות המעשירות ובאוויר הפסגות הצלול שמטעין את כוחות הנפש והגוף • "אתה מתנתק לכמה ימים ומרגיש בפסגת הרוגע והאושר"

"לשבת עם קפה שוויצרי מול האלפים המושלגים זה מעין גן עדן"
קפה מול האלפים צילום: שאטרסטוק

מוישי, תושב ירושלים בן 52, מצא את עצמו יחד עם משפחתו בימים האחרונים בנקודה הגבוהה ביותר בחייו - תרתי משמע.

מוישי הגיע לעיירה השוויצרית הקסומה והציורית דאבוס, הנחשבת לעיר הגבוהה ביותר באירופה, במסגרת חופשה מאורגנת של 'שרי טורס', חברת תיירות מובילה במגזר החרדי והדתי. "ההחלטה לצאת לחופשה הזו הייתה אחת הטובות שעשיתי," הוא משתף. "מרגע הנחיתה, ניתן לחוש שאתה בידיים טובות. הכל מאורגן כאן להפליא."

החופשה השנה מתקיימת במלון הפאר 'Belvedere', המציע לובי רחב ידיים, אולמות יוקרה ושלל פינוקים המייצרים את החופשה המושלמת. "ברגע שנכנסתי ללובי המפואר והענק, הבנתי שמדובר בחופשה ברמה אחרת," מספר. "החדר שלי מרווח ואלגנטי, עם נוף מדהים להרים, שממש מרחיב את הדעת."

אחד הדברים שהרשימו את מוישי במיוחד הם חדרי האוכל של המלון. "יש כאן חדרי אוכל נפרדים לבשרי ולחלבי, כל ארוחה היא חגיגה קולינרית אמיתית," הוא מתאר בהתלהבות. "השפים של שרי טורס מכינים מנות גורמה לצד מאכלים מסורתיים, והכל ברמה הגבוהה ביותר."

להזמנת נופש ובירורים חייגו: 
02-9999-599 

יח"צהמלון המפואר בדאבוסצילום: יח"צ

מה באשר למתקני המלון?

"יש כאן בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי, סאונה ומכון כושר משוכלל. אפילו בית הכנסת במלון ממוקם מול נוף עוצר נשימה. כך שבאמת יש בחופשה הזו הכל מהכל."

"מה שעוד ראוי לציון אלו התוכניות המגוונות, הכוללות הרצאות מרתקות, שיעורים תורניים מעשירים ותפילות עם בכירי עולם החזנות."

מוישי מדגיש גם את הנוחות של מיקום המלון: "אנחנו ממש בלב דאבוס, קרובים למרכזי קניות ולרכבלים. קיבלנו גם כרטיס נסיעה חופשי לכל אמצעי התחבורה באזור, כולל רכבות היסטוריות מיוחדות. אמש למשל השתתפתי בסיור מודרך מטעם שרי טורס במפלים של דאבוס, והיום אני מתכנן לעלות ברכבל להר Parsenn".

אולם נקודה מסוימת בחופשה תפסה את תשומת לבו יותר מכל. נקודת זמן בה לדבריו חש למספר רגעים כי טעם בתחושת גן עדן אמיתית. "אני יושב במרפסת של מלון פאר בדאבוס, כוס קפה מהביל עם חלב שוויצרי בידי ומביט בהשתאות על הנוף המרהיב של הרי האלפים המושלגים וחושב לעצמי - איזה עולם מופלא יצר הבורא ואיזו זכות יש לנו ליהנות ממנו. הרגעים הקטנים האלו בחופשה הם אלה שנצרבים אצלי בזיכרון לטווח הרחוק".

"מי שמחפש חופשה חלומית ובלתי נשכחת ולחוש בפסגת האושר, שיבוא לכאן. זה שווה כל מחיר", מפטיר בסיום השיחה.

להזמנת נופש ובירורים חייגו: 
02-9999-599 

שרי טורס דאבוס הרי האלפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד