י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
זה שקוף!

קשתיות שקופות: הפתרון שמאפשר לבצע יישור שיניים דיסקרטי למבוגרים

עכשיו זה שקוף! אם בעבר מבוגרים רבים נמנעו מטיפולי יישור שיניים בגלל הצורך להסתובב עם גשר, פלטות או סמכים ממתכת ("קוביות"), כיום כבר אין סיבה לחשוש – בעזרת קשתיות שקופות ובלתי נראות כמעט ניתן לבצע את ההליך בצורה יעילה, נוחה ודיסקרטית במרפאות כללית סמייל

קשתיות שקופות: הפתרון שמאפשר לבצע יישור שיניים דיסקרטי למבוגרים
פלטה שקופה לשיניים צילום: שאטרסטוק

קשתיות שקופות, הפתרון החדש מבית כללית סמייל, הן פלטות בלתי נראות המותאמות אישית לשיניים של המטופל. הקשתיות השקופות מאפשרות יישור שיניים ללא פגיעה במראה החיצוני ומציעות פתרון אסתטי מתקדם לבעיות רבות של שיניים בולטות, רווחים בין השיניים ופגמים בסידור קשת השיניים. 

למה לי שקוף? היתרונות של יישור שיניים בקשתיות שקופות

דיסקרטיות: הקשתיות שקופות ולא נראות לעין. כך ניתן לבצע טיפול אסתטי ללא פגיעה במראה החיצוני ובשגרת היומיום.

נוחות: ניתן להסיר את הקשתיות בזמן אכילה וצחצוח שיניים. פעולות אלו מקלות ומסייעות בשמירה על היגיינת הפה.

זמן טיפול קצר יותר: הטיפול בקשתיות שקופות נמשך בממוצע כשנה עד שנה וחצי, לעומת טיפול בסמכים מתכתיים שעלול להימשך יותר משנתיים.

בקרה ממוחשבת: הטיפול מתבצע תחת בקרה שוטפת של מערכות בינה מלאכותית והדמיות דיגיטליות.

פחות מקרי חירום: הקשתיות השקופות אינן נשברות או מתנתקות כמו הסמכים המסורתיים, לכן בהליך זה מצטמצם הצורך בביקורים דחופים במרפאה.

מהלך הטיפול

לאחר ייעוץ עם רופא שיניים מומחה באורתודנטיה וביצוע סריקה דיגיטלית במרפאה או במכון ייעודי, מקבל כל מטופל תוכנית מותאמת אישית על פי מצב השיניים שלו. המטופל מקבל סדרה של קשתיות שקופות המותאמות אישית לשיניו, אותן יש להרכיב במשך כל שעות היום (למעט בזמן אכילה וצחצוח). מדי שבוע יש להחליף את הקשתיות בהתאם להנחיות הרופא, כאשר בכל פעם סידור השיניים בפה הולך ומשתפר. לאורך תקופת היישור עורך הרופא ביקורות במרפאה בכל 10 שבועות.

חשוב לדעת שהטיפול לא כרוך בכאב. לעיתים, כשמורידים את הפלטה אפשר לחוש מעט לחץ בפה כיוון שהשן זזה מעט ללא התמיכה מהקשתית בזמן שהיא באמצעו של תהליך יישור.

טיפול ב"תפירה אישית" 

מכיוון שהטיפול מותאם אישית למבנה הפה של כל מטופל, לעניין הדיוק בהתאמה חשיבות גדולה כדי להגיע לתוצאה הרצויה. רופאים שונים יכולים לתכנן תוכניות טיפול שונות עם סדרת ומבנה קשתיות שונה ובכך להגיע לתוצאות אחרות. הרופאים המבצעים את הטיפול בכללית סמייל נבחרו בקפידה ועברו הכשרה ייעודית, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהרופא שיבנה ויתאים עבורכם את התוכנית הוא מיומן, מנוסה ומקצועי. 

קצר יותר, מושלם יותר ויפה יותר

קשתיות שקופות הן פתרון מושלם למי שמעוניין ליישר את שיניו בצורה דיסקרטית ונוחה. הטכנולוגיה המתקדמת והבקרה הממוחשבת מבטיחות תוצאות אסתטיות ומקצועיות תוך זמן קצר, ביחס לטיפול המסורתי בסמכים ממתכת, ללא פגיעה באורח החיים. הטיפול במרפאות כללית סמייל מבטיח גב מקצועי ורפואי עם פיקוח הדוק על שיטות הטיפול והחומרים, וכמובן חיוך גדול בסיומו.

לפרטים נוספים חייגו 072-371-3465

כללית יישור שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}