ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
"תתכופפו"

אלמנת הנרצח בניסיון ההתנקשות סירבה לדבר עם הנשיא ביידן

אלמנתו של הכבאי שנרצח בעצרת בחירות של טראמפ במוצאי שבת האחרון, סירבה לקבל שיחת טלפון מאת הנשיא ביידן, לפני שנורה הוא הספיק להזהיר את משפחתו ואמר להם "תתכופפו"

אלמנת הנרצח בניסיון ההתנקשות סירבה לדבר עם הנשיא ביידן
אילוסטרציה צילום: pixabay

הכבאי אב לשניים, קורי קומפרטור, נהרג במוצאי שבת כשהגן על משפחתו מפני צלף שירה לעבר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אלמנתו האבלה סיפרה ל'ניו יורק פוסט' כי היא לא רצתה לדבר עם הנשיא ביידן.

"הוא הגיבור שלי", אמרה הלן קומפרטור מביתה בפנסילבניה, "הוא פשוט אמר, 'תתכופפו' זה היה הדבר האחרון שהוא אמר".

הלן אמרה שהנשיא ביידן ניסה להתקשר כדי להביע תנחומים לאחר התקרית, אך היא סירבה לקבל את השיחה.

"לא דיברתי עם ביידן. לא רציתי לדבר איתו" אמרה הלן קומפרטור. "בעלי היה רפובליקני אדוק, והוא לא היה רוצה שאדבר איתו".

קורי קומפרטור, בן 50, מפקד לשעבר ברשות הכיבוי בעיר באפלו, היה עם משפחתו בעצרת של טראמפ בבאטלר ביום שבת כשהצלף תומס מת'יו קרוקס פתח באש. הצלף פספס את הנשיא לשעבר, פצע שניים אחרים והרג את קומפרטור.

הלן קומפרטור סיפרה שהם עמדו לחגוג את יום הנישואין ה-29 שלהן. המשפחה החליטה להשתתף בעצרת כדי לתמוך בטראמפ. "אני והילדים היינו שם כמשפחה", היא אמרה. "הוא פשוט התרגש. זה הולך להיות יום נחמד עם המשפחה" הוא אמר.

"זה היה יום רע", הוסיפה. "הוא היה בעל מאוד אוהב", אמרה. הלן הביעה את תודתה על התמיכה המוחצת שקיבלה מאז הטרגדיה. קמפיין GoFundMe שהוקם על ידי משפחתה גייס 990,000 דולר.

"אין לי משהו נגד ג'ו ביידן", אמרה. "אני לא מאלה שמתערבים בפוליטיקה. אני תומכת בטראמפ; בשביל זה אני מצביעה, אבל אין לי משהו נגד ביידן". "הוא לא עשה כלום לבעלי. ילד נתעב בן 20 עשה זאת".

כשהיריות נשמעו, בעלה צעק אינסטינקטיבית "תתכופפו", והשתמש בגופו כדי להגן על משפחתו מכדורי הצלף - וזה עלה לו בחייו. היא ציינה שהנשיא לשעבר טראמפ לא התקשר, אבל שיחתו של ביידן לא הייתה מבורכת.

נסיון התנקשות בטראמפ הנשיא ביידן קורי קומפרטור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}