ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"לא מייצגים"

במהלך ביקור בבני ברק: קיצוניים תקפו את רכבם של שני קצינים בכירים בצה"ל | תיעוד

הקצינים יצאו מביקור והותקפו ע"י קומץ קיצוניים: "לא מייצגים אפילו את עצמם, ראויים לכל גינוי" | עיריית בני ברק: "קוראים למשטרת ישראל לנקוט את כל הצעדים"

במהלך ביקור בבני ברק: קיצוניים תקפו את רכבם של שני קצינים בכירים בצה"ל | תיעוד
מתוך התיעוד צילום: הקיצוניים מתגודדים ליד רכב הקצינים

שני קצינים בכירים בצה"ל שביקרו אתמול (שני) בבני ברק, הותקפו ע"י חרדים קיצוניים שקראו לעברם קריאות גנאי.

תקיפת הקצינים בבני ברק צילום: לפי סעיף 27א

שני הקצינים, האלוף דוד זיני, מפקד פיקוד ההכשרות ותא"ל שי טייב, ראש חטיבת תומכ"א בצבא, הגיעו לביקור בביתו של הרב דוד לייבל בנושא הגיוס, על רקע כוונת הצבא להתחיל ולשלוח צווי גיוס לתלמידי ישיבות.

כשיצאו מהבית, נתקלו השניים בקומץ מפגינים שערכו מחאה במקום. המפגינים הקיצוניים התגודדו סביב רכב הקצינים, תוך שכמה מהם משליכים לעברם חפצים. בין היתר נשמעו לעבר הקצינים קריאות "רוצח" וקריאות גנאי נוספות.

שר הפנים משה ארבל גינה את התקיפה ואמר: ״קומץ הקיצוניים שקראו אמש בבני ברק לאלוף דוד זיני ולתא״ל שי טייב קריאות ״רוצח״ אחרי פגישה עם רב חשוב בעיר לא מייצגים אפילו את עצמם. הם ראויים לכל גינוי. ואין חלקנו עמהם״

עיריית בני ברק מסרה בעקבות התקיפה כי "העירייה מוקיעה ומגנה בכל פה את ההפגנה הקיצונית נגד קציני צה"ל שאירעה אמש על ידי קיצוניים בתחומי העיר. אנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט את כל הצעדים על מנת למנוע היתכנות של מקרים מעין אלה"

"האירוע אינו משקף את רוח העיר ודמותה, עיר של חיי תורה ויראה אך בראש ובראשונה עיר של כבוד האדם וכבוד הבריות", הוסיפו בעירייה.

שר הביטחון גלנט אמר כי "לצה״ל ולמפקדיו יש גיבוי מלא לכל משימה המוטלת עליהם. המתקפה על המפקדים האלוף דוד זיני ותת-אלוף שי טייב ראויה לכל גנאי. מדובר בקצינים מצטיינים ומסורים, שפועלים למען חיזוק ביטחון ישראל בשעה בה צה״ל זקוק לחיילים נוספים, ללא כל שיקול אחר".
 

חרדים קיצוניים בני ברק צה"ל חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד