ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
נגד הזרם

אימו של חטוף: "אין טעם בהפגנות, זה עיסוק בפוליטיקה"

מירב גלבוע-דלאל: "לא תראה אותי מפגינה נגד הממשלה. זה להתעסק בפוליטיקה עכשיו במקום בהחזרת הילדים שלנו. צריך לתת לממשלה לעשות את מה שהיא צריכה לעשות"

אימו של חטוף: "אין טעם בהפגנות, זה עיסוק בפוליטיקה"
המחאה בתל אביב צילום: איתי רון, פלאש 90

"לא תראו אותי מפגינה נגד הממשלה". מירב גלבוע-דלאל, אימו של החטוף גיא, שיתפה הבוקר (שלישי) בראיון לערוץ 12, בדרך שלה להתמודד עם הסיוט שנמשך כבר למעלה מתשעה חודשים. 

"בגלל שאנחנו רוצים להיות חזקים כשגיא יחזור, החלטנו לא לטלטל את עצמנו רגשית. אנחנו לא מעורבים, לא שומעים", סיפרה האם. "יש קצינים שמלווים אותנו, אנחנו שואלים אותם את השאלות, מקבלים מהם את האינפורמציה שצריכים לקבל. כרגע אין להם משהו משמעותי לספר לנו, לכן אני ממשיכה להתפלל ולקוות יום-יום שגיא יחזור אליי מהר".

לדבריה, בתוך 120 משפחות החטופים, כל משפחה מתנהלת בדרכה שלה: "אנחנו בחרנו לעשות טוב. אנחנו מתנדבים, נוסעים עם משרד החוץ למסעות הסברה, מדברים על גיא. אני מדברת עליו כמה שיותר כדי שיישאר בתודעה ושיחזור כמה שיותר מהר. הבית מחכה לו".

עוד הוסיפה גלבוע-דלאל: "אנחנו נצמדים למטה החטופים, שזה הבית השני שלנו, ובוחרים לעשות רק מה שטוב לנו, לעשות את הדברים הטובים, להביא את האנרגיה הטובה לגיא ולחזק אותנו. אין טעם להיות בכל מיני דברים שמכבידים עלינו וממוטטים אותנו נפשית. אנחנו צריכים לבחור במעשים שנכונים לנו כמשפחה ולייחל לרגע שגיא יגיע".

"לא תראה אותי בקפלן, לא תראה אותי מפגינה נגד הממשלה", הבהירה אימו של החטוף בראיון. "לא בגלל שאני חושבת שהממשלה שלנו נפלאה ונהדרת, אלא בגלל שאת הכעסים ואת הדברים הרעים והשליליים שלא מובילים לשחרור של הבן שלי, אני שמה בצד. אני קוראת לעם ישראל - במקום להגיע לקפלן ולהפגנות, שכרגע אין בהן שום טעם - זה להתעסק בפוליטיקה עכשיו במקום בהחזרת הילדים, הנשים והגברים שלנו - צריכים לתת את המשאבים לנו, המשפחות, בכיכר החטופים, ולתת לממשלה לעשות את מה שהיא צריכה לעשות".

"כדי להחזיק מעמד, לא להישבר ולהיות מספיק חזקה כשגיא יחזור, אני באמונה שלמה שהבן שלי יחזור הביתה. אין לי מושג אם זה יהיה ביבי שיביא לי את הנס או סינוואר שיביא לי את הנס, אני רוצה את הנס הפרטי שלי וכמה שיותר מהר".

היא התייחסה גם לאפשרות שגיא, לא ישתחרר בעסקה שעומדת על השולחן כרגע, משום שהוא בחור צעיר: "יש כל כך הרבה רגשות. לפעמים כעס על למה הבן שלי לא יוצא ראשון, לפעמים אני חושבת: שייצאו כבר, לא משנה מי, הם מספיק זמן שם".

גיא גלבוע דלאל החטופים הישראלים ברצועת עזה השבעה באוקטובר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}