ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אחרי ניסיון ההתנקשות

ביידן מתנצל ומגנה את האלימות אך מאשים את טראמפ

בריאיון ראשון אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ, סיפר ביידן על השיחה שערך איתו: "סיפרתי לו שדאגתי מאוד ושאני מתפלל בשבילו". בהמשך תקף את יריבו: "הוא מדבר על מרחץ דמים אם יפסיד"

ביידן מתנצל ומגנה את האלימות אך מאשים את טראמפ
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התראיין הלילה ברשת NBC לראשונה אחרי ניסיון ההתנקשות בטראמפ. ביידן הדגיש: "אין מקום לאלימות בפוליטיקה בארצות הברית ובכלל. הגענו לנקודה שבה זה כבר הפך לנפוץ מדי. לא התנקשות, אלא לדבר על אלימות". 

ביידן אמר: "אני לא עוסק ברטוריקה הזאת, אבל יריבי עוסק בה. הוא מדבר על זה שיהיה טבח ומרחץ דמים אם יפסיד ומדגיש שהוא הולך לסלוח על אלימות פוליטית ולחנון את מי שנעצרו ונשפטו בגלל אירועי הקפיטול". 

ביידן סיפר על שיחתו עם טראמפ לאחר ניסיון ההתנקשות: "סיפרתי לו כמה הייתי מודאג ורציתי לוודא שהוא מרגיש טוב. טראמפ נשמע טוב. הוא אמר שהוא בסדר והודה לי על שצלצלתי. שאני, ג'יל וכל המשפחה מתפללים בשבילו ועומדים לצדו".

ביידן הודה שזו הייתה טעות לומר ש"זה הזמן לשים את טראמפ במוקד". "כוונתי הייתה להתמקד בו ולהתמקד בדברים שעשה ועושה. להתמקד במדיניות שלו ובשקרים הרבים שאמר בעימות", הדגיש. 

עוד הבהיר: "אני לא הבחור שאמר: 'אני רוצה להיות דיקטטור ביום הראשון'. אני לא זה שסירב לקבל את תוצאות הבחירות. אני לא מי שאמר שהוא לא יקבל את תוצאות הבחירות האלו באופן אוטומטי. אתה לא יכול לאהוב את המדינה שלך רק כשאתה מנצח. ולכן רציתי להתמקד בזה".

ג'ו ביידן דונלד טראמפ ניסיון ההתנקשות בטראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד