ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חיזוק משמעותי

מאסק התחייב לתרום כ-45 מיליון דולר לארגון שפועל למען טראמפ

ארגון America PAC שכר מאות עובדים, ורשם בוחרים רבים, ניהל שיחות עם בוחרים במדינות נדנדות וקורא לבוחרים לבקש פתקי הצבעה בדואר כדי למקסם כל קול לרפובליקנים

מאסק התחייב לתרום כ-45 מיליון דולר לארגון שפועל למען טראמפ
אילון מאסק צילום: צילום מסך

אילון מאסק, אמר כי הוא התחייב לתת כ-45 מיליון דולר בחודש לארגון פוליטי חדש שיתמוך בריצה לנשיאות של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כך דווח ב'וול סטריט ג'ורנל'.

הארגון שהוקם ביוני, מתמקד ברישום בוחרים ובשכנוע בוחרים להצביע מוקדם, ולבקש פתקי הצבעה בדואר במדינות מתנדנדות, הארגון העריך כי לדמוקרטים היו בעבר קמפיינים חזקים מאוד עם השקעת סכומי כסף גדולים במדינות מתנדנדות . הארגון "אמריקה PAC" ינסה להתמודד עם זה.

מאסק הוא כיום האדם העשיר בעולם, עם הון מוערך העולה על 250 מיליארד דולר. הסכום שהוא אמר שהוא מתכנן לתת הוא סכום יוצא דופן.

התרומה הידועה הגדולה ביותר של בחירות 2024 עד כה היא 50 מיליון דולר שניתנה לאחרונה על ידי נינו של הבנקאי תומאס מלון לארגון שתומך בטראמפ.

ארגון America PAC שכר מאות עובדים, ורשם בוחרים רבים, ניהל שיחות עם בוחרים במדינות נדנדות וקורא לבוחרים לבקש פתקי הצבעה בדואר כדי למקסם כל קול.

מאסק אמנם צייץ בטוויטר בחודש מרץ שהוא לא מתכוון לתרום לא לקמפיינים של טראמפ או הנשיא ביידן. אבל מנכ"ל טסלה התקרב לנשיא לשעבר טראמפ בחודשים האחרונים. 

 

 

 

 

דונלד טראמפ אילון מאסק בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד