ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
טעות מביכה

אחרי שכרטיס האשראי נחסם, ארה"ב ביטלה את הסנקציות על לוחם צה"ל

משרד האוצר האמריקני קלט את הטעות בזיהוי והסיר את הסנקציות מעל הלוחם שלמה אביעד שריד, והכניס במקומו את שלמה שריד ממובילי תנועת צו 9 נגד הכנסת הסיוע לעזה

אחרי שכרטיס האשראי נחסם, ארה"ב ביטלה את הסנקציות על לוחם צה"ל
שלמה שריד במהלך הלחימה בג'באליה צילום: צו 9

לאחר הטעות המביכה, משרד האוצר האמריקני הודיע הלילה (שלישי) על הסרתו של הלוחם שלמה אביעד שריד, מרשימת הסנקציות והכניס במקומו את שלמה שריד ממובילי תנועת צו 9 לרשימה השחורה.

שלמה שריד מתנועת צו 9, הפועלת נגד הכנסת משאיות הסיוע לעזתים, הגיב ואמר: "אני לוחם, לחמתי בעזה ואני אמשיך ללחום עד להשבת החטופים ולניצחון על החמאס. נמשיך לעשות הכל לשנות את מדיניות הסיוע לחמאס שפוגע בחיילים שלנו עד להשבת כלל החטופים כולם. 

למטרות צו 9 נוסף גם המאבק בסנקציות הדרקוניות שמתקבלות על ידי הממשל האמריקאי על פעילי מחאה לגיטימית בבת ברית חופשית ודמוקרטית לכאורה ללא עילה, ללא התראה וללא אפשרות ערעור ההגנה. ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולהגן על אזרחיה. אני קורא לעם כולו שהיה שותף איתו לתת לנו גב במאבק הזה ובהמשך הפעילות."

צו 9 שלמה שריד במהלך הלחימה בג'באליהצילום: צו 9

אתמול (שני) פורסם כי כרטיס האשראי מטעם בנק דיסקונט של לוחם המילואים שלמה אביעד שריד עליו הטילה ארה"ב סנקציות נחסם - זאת אחרי שהאמריקנים הטילו עליו בטעות סנקציות למרות שהתכוונו להטיל על אדם בעל שם דומה. 

ללוחם המילואים המדובר אין שום קצר לתנועת "צו 9". המילואימניק אביעד שריד, מהיישוב רבבה, הופתע לגלות כי הוטלו עליו סנקציות, למרות שהוא כלל לא קשור לארגון צו 9 וכי מדובר בשלמה שריד אחר. כאמור ארה"ב הבינה באיחור את הטעות והחליפה בין האישים.

חסימת אשראי שלמה שריד שלמה אביעד שריד סנקציות תנועת צו 9

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}