י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
ידיד גדול ליהודים

תיעוד: מועמד לסגן הנשיא משתתף בשבע ברכות אצל העסקן החסידי

ג'יימס דייוויד ואנס סנאטור מאוהיו, מועמד לסגן הנשיא החדש, הוא ידיד גדול של החרדים והעם היהודי. הוא השתתף בשמחת שבע ברכות של העסקן החסידי הרב משה מורגרטן מניו יורק לפני כחצי שנה ושיבח את היהודים

תיעוד: מועמד לסגן הנשיא משתתף בשבע ברכות אצל העסקן החסידי
ג'יימס דייוויד ואנס לצד הרב מרגרטן צילום: באדיבות המצלם

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בחר היום (שני) בג'יימס דייוויד ואנס, סנאטור מאוהיו, בן 39, כסגנו להתמודדות בבחירות בנובמבר הקרוב, הסגן החדש הוא ידיד גדול של העם היהודי ושל החרדים.

באירוע שבע ברכות שהתקיים בניו יורק לפני כחצי שנה, השתתפו בכירים רבים מהממשל בארה"ב, שסייעו לארגון 'צדק' בראשות הרב משה מורגרטן, חסיד סקווירא מגדולי עסקני היהדות החרדית בארה"ב. בין המשתתפים היה גם ג'יימס דייוויד ואנס שנאם בפני המשתתפים ושיבח את טראמפ.

ג'יימס דייוויד ואנס בשבע ברכות צילום: באדיבות המצלם
 
ואנס שיבח את המשתתפים הרבים שמחאו לו כפיים והודה למשתתפים שהריעו כל פעם שהוא הזכיר את טראמפ. הרב מרגרטן אמר לאחר שהתפרסם כי טראמפ בחר בואנס לסגנו: "אני כבר אז זהיתי שהוא יעלה לגדולה, אני מקווה שהוא יהיה שליח טוב לסייע לעם ישראל בכל אתר ואתר".
 
ואנס מודה לקהל הגדול צילום: באדיבות המצלם
 
באותו אירוע השתתפו רוג'ר ויין מרשל, רפובליקני, רופא לשעבר, המכהן כסנאטור מטעם מדינת קנזס. קורי אנטוני בוקר, חבר המפלגה הדמוקרטית, המכהן כסנאטור מטעם מדינת ניו ג'רזי. וידידנו החדש ג'יימס דייוויד ואנס, רפובליקני, המכהן כסנאטור מטעם מדינת אוהיו ומעכשיו מועמד לסגן הנשיא. וקורי מילס, רפובליקני המכהן כחבר בית הנבחרים מטעם מדינת פלורידה. הסנאטורים שיבחו בנאומים מרשימים את פעילות ארגון 'צדק' שבראשו עומד הרב מורגרטן.
 
באדיבות המצלםג'יימס דייוויד ואנס עם הרב מרגרטן בשבע ברכותצילום: באדיבות המצלם
 

הרב מורגרטן היה פעיל מאוד בהצלת יהודים רבים באוקראינה שהיו נתונים לסכנת חיים, והביא לתרומת עשרות אמבולנסים למדינה תחת ארגונו 'צדק', וגרם בשנה שעברה לנשיא זלנסקי לבקש לפגוש אותו באופן אישי, בזמן שהרב מורגרטן היה בדרכו לנשיא זלנסקי, מספר סנאטורים בארצות הברית התקשרו אליו וביקשו ממנו להעביר מסרים לזלנסקי.

הרב מורגרטן שפועל רבות למען יהודי ארצות הברית, פועל להעביר חוק שייטיב עם משפחות חשוכי ילדים, בארצות הברית אין סיוע של המדינה לטיפולים רפואיים למשפחות חשוכי ילדים, בעוד בארץ ישנם קופות חולים, כולל סיוע מסוים מהמדינה, כולל ארגונים שונים שמסייעים למשפחות חשוכי ילדים. בארצות הברית חברות הביטוח לא מממנות טיפולים למשפחות חשוכי ילדים וגם המדינה לא מסייעת בכך.

ג'יימס דייוויד ואנס דונלד טראמפ משה מרגרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד