י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
ביקורת על היועמ"שית

ראש הממשלה נתניהו חושש מהתנקשות בחייו: "הסתה בהיקף שלא הכרנו"

“זה מכוון לא רק נגדי אלא גם נגד בני משפחתי. נגד בני שולחים גורמי השמאל הקיצוני חוקרים פרטיים כדי שיפרסמו את המיקום שלו. הם מלבינים את זה בתקשורת ואחר כך החמאס בא אומר ‘אנחנו יודעים איפה אתה, אנחנו נרצח אותך'"

ראש הממשלה נתניהו חושש מהתנקשות בחייו: "הסתה בהיקף שלא הכרנו"
ראה"מ בנימין נתניהו בראיון לערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעניק היום (שני) ראיון בלעדי נוסף ל'ערוץ 14', השני בתוך חודש מאז תחילת המלחמה לפני תשעה חודשים. בניגוד לפעם הקודמת באולפן ה'פטריוטים' לינון מגל, הפעם מדובר בשיחת מסדרון קצרה עם הכתב הפוליטי של 'ערוץ 14' מוטי קסטל.

נתניהו מתייחס להסתה נגדו בראיון למוטי קסטל בערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

נתניהו אמר ל'ערוץ 14' כי הוא חושש מהתנקשות בחייו - בדומה לתקרית עם נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ: “זה יכול לקרות. יש פה הסתה לאלימות ורצח של נבחרי ציבור, של שרים, של ראש הממשלה ושל בני משפחתו. זה בהיקף עצום, זה לא על בסיס יומי – זה כמעט על בסיס שעתי. זה בהיקפים שאי אפשר להאמין בכלל שהם קיימים: קריאות ‘בוגד’, ‘רוצח’, ‘צריך לגמור אותך, כמו צ’אשסקו’ ‘כמו מוסוליני’ וכו’ – אין סוף דברים שלא הכרנו, בהיקף שלא הכרנו. הדבר הזה הוא בלתי מתקבל על הדעת”.

ראש הממשלה התייחס גם להסתה נגד בני משפחתו ואמר: "זה מכוון לא רק נגדי אלא גם נגד בני משפחתי. נגד בני שולחים גורמי השמאל הקיצוני חוקרים פרטיים כדי שיפרסמו את המיקום שלו. הם מלבינים את זה בתקשורת ואחר כך החמאס בא אומר ‘אנחנו יודעים איפה אתה, אנחנו נרצח אותך'".

נתניהו נגד לפיד שלא מגנה את ההסתה נגדו צילום: מתוך שידורי ערוץ 14
 
"מצפה מלפיד שינהג כמו שאני נהגתי כראש אופוזיציה, הוא לא עושה כלום. היה טוב אם היה ממלא פיו מים - אבל הוא לא עושה את זה, הוא מצטרף לגל העכור הזה", האשים ראש הממשלה.

על השאלה מדוע היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לא מפוטרת מתפקידה, אמר ראש הממשלה נתניהו למוטי קסטל ב'ערוץ 14': “אנחנו מצפים מהיועמ”שית להיות יועצת המשפטית בעד הממשלה ולא נגד הממשלה. אנחנו מצפים ממנה, מפרקליט המדינה, ומגורמי אכיפה האחרים לצאת ולפעול נגד העבירות הפליליות האלה שמסכנות אותנו ברצח פוליטי. אסור לנרמל רצח פוליטי. הם צריכים גם לדבר נגד זה וגם לפעול נגד זה. עד עכשיו לא עשו את זה – וכמעט לא עשו שום דבר".

השאלה המענינת ביותר בשלושת הימים האחרונים, היא האם ישראל הצליחה לחסל את מפקד הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף, והאם העסקה לשחרור חטופים נמצא בסכנה. ראש הממשלה נתניהו השיב על כך ואמר: “יש אינדיקציות מעניינות אני לא רוצה להגיד דבר לא מוחלט עד שנקבל עוד מידע. זה מקדם עסקה עם חמאס. חמאס חלש, ככל שאתה מכה בו יותר – אתה מקדם את העסקה. אחרי חודשים שהוא חשב שהוא בטוח הוא רואה שהוא לא בטוח. צה”ל נכנס בעוצמה לציר פילדלפי, כבש את מעבר רפיח, הרג שם מאות מחבלים והרג מאות מחבלים במרכז הרצועה”.

 

בנימין נתניהו הסתה נגד נתניהו הסתה לרצח רצח פוליטי היועצת המשפטית לממשלה מוטי קסטל ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד