י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
מאוחר מדי?

גורמים בשוק הנדל"ן מזהירים: "לאחר המלחמה נראה עליית מחירים"

אם שאלתם את עצמכם האם זה הזמן להשקעה בנדל"ן או שכדאי להמתין לסיום המלחמה, כדאי שתקראו מה שיש לכל מומחי התחום להסביר והם תמימי דעים בעובדה שמלחמה מביאה לעליית מחירים באופן מוחלט. אז האם לחכות או לקנות? התשובה היא לקנות. אחר כך? יהיה מאוחר מדי ויקר מדי • וגם: זו השכונה שצוברת תאוצה עצומה בצל המלחמה

גורמים בשוק הנדל"ן מזהירים: "לאחר המלחמה נראה עליית מחירים"
גבעת זאב צילום: שאטרסטוק

2024 הגיעו לקצב שנתי של 12%. בשמונת החודשים שקדמו למלחמה ירדו המחירים בכ-2.5% ולאחר מכן עלו בחדות. על פי נתונים אלו מבינים המומחים כי קיים קשר הדוק בין מלחמה להיפוך המגמה. בנוסף, אומרים גורמים בשוק הנדל"ן, ניכרים סימנים מובהקים בביקוש מיהודים מחו"ל, שמעוניינים לרכוש נדל"ן בישראל וזאת על רקע האנטישמיות שהולכת וגואה ברחבי העולם. גם יהודים שטרם מתכוונים לבצע עלייה, רוצים לבטח את עצמם ולרכוש דירות או קרקעות, למקרה שיצטרכו לממש את עלייתם. גם בתחילת העשות הקודם כשהיה גל של אנטישמיות, היתה עלייה בביקוש לדירות והדבר העלה את מחירי הנדל"ן בישראל.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>> או חייגו: 072-394-3885

צפי החיסכון: כמיליון שקלים!

אם אתם בעלי אורך רוח, אתם יכולים לעשות את עסקת חייכם המהווה פתרון הולם לתנודות בתקופות אלו. להגיע לדירה במחיר שרבים יכולים רק לחלום עליו. חברת הנדל"ן היזמית, 'גרין פארק', בהצעה מיוחדת של רכישת יחידת קרקע וזכות לדירה בפרויקט 'נוף הגבעה' בגבעת זאב, בסכום ראשוני של 140,000 ₪ בלבד במעמד החתימה. מדובר בפרויקט בניה יוקרתי שעתיד להיבנות בשטח הסמוך לשכונת אגן האיילות ולשכונות החדשות בגבעת זאב, בצמוד למוסדות התורה והקהילה ומול נופי ירושלים הקסומים, כמו גם בסמיכות לכביש 443 המעניק גישה מהירה לאזור המרכז. הקרקע המדוברת נמצאת כעת בהליך רישום סופי, ע"י עורך הדין הנאמן לעסקה. עורכי הדין, קרמר דניאל ושחר אהרוני, מנהלים את רישומי הבעלות כנאמן עד להעברתם לטאבו. עו"ד דניאל קרמר (סגן אלוף במיל') מתמחה בדיני מקרקעין החלים ביהודה ושומרון ובכלל זה, התמחות ייחודית בחוקי תכנון ובנייה ושלטון מקומי באזור.

למעשה, כל מי שיש בו אורך רוח, יכול לעשות כעת את עסקת חייו. בשלב רישום הקרקע בטאבו נדרשים הרוכשים להשלים את יתרת הסכום סך של 360,000 אלף ₪ בלבד בגין הקרקע. באופן הזה, ניתן להבטיח כבר עכשיו זכות לדירה בשכונה המבוקשת במחיר נמוך. על פי ההערכות, צפי החיסכון לדירה בעסקה זו עומד על כמיליון שקלים. נצלו את יחידות הקרקע שעוד נותרו ותוכלו להיות מאותם חכמים שנהנים מחיסכון משמעותי וזכות לדירה בסכום של 500,000 ₪.

*המחיר כולל את עלות הקרקע בלבד!

דווקא היום: הכי משתלם לקנות בגבעת זאב

גבעת זאב הפכה מזמן למבוקשת מאוד בקרב משפחות שמבקשות לעצמן איכות חיים. התפתחות המקום שהפך לשם נרדף לשכונה בסמיכות לירושלים, נעשתה בקצב שאיש לא דמיין. צמיחת הנדל"ן האדירה שמתרחשת שם במהלך העשור האחרון הצליחה להדהים לא רק את התושבים, אלא גם את הרוכשים הפוטנציאליים מהארץ וגם מהעולם כולו.

ראש המועצה, שידוע כאדם שמשקיע בכל גווני הציבור בישראל ועושה הכל למענה ובכל נושא, יודע היטב כי ברגע שיגיעו למיצוי אפשרויות הבנייה במקום, לא תהיה הזדמנות נוספת לאלפי משפחות שיכולות להצטרף לגבעת זאב ופועל ככל יכולתו למען אישורים סופיים של קרקעות אחרונות שנותרו בעיר. לצד עניין הפשרת הקרקעות ומכיוון שמבינים שמדובר בפרק זמן די קצר עד שיגיע האישור, לא נחים כלל ופועלים במקביל לפיתוח מואץ של נושא התשתיות במטרה לאפשר כר נוח ונרחב עבור הפרויקטים הגדולים. בין מאות תוכניות עתידיות, כביש הרכס + הכנסת כביש 4361 לתחום הרשות וכן כביש מכבים – אלו עתידים להפוך את גבעת זאב לאטרקטיבית ונגישה אף יותר מהיום.

זו למעשה אחת הסיבות, ששכונת 'נוף הגבעה' זוכה לביקוש הגבוה ביותר ואנשים שמחפשים להשקיע כיום, מבינים שזו התשובה הנכונה ביותר. במקום הנכון ובזמן הנכון.

השאירו פרטים לעסקת השנה>>>

או חייגו: 072-394-3885

גבעת זאב מחירי הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד