כ' אב התשפ"ד
24.08.2024
מעורר סערה

פעיל הימין קיבל דרגות קצונה מהמשטרה: "השתניתי"

פעיל הימין והמוזיקאי יואב אליאסי (הצל), שנחשב למקורב לשר לביטחון לאומי, קיבל דרגות פקד ממחוז תל אביב: "יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס. אבל אני ב-7.10 השתניתי"

פעיל הימין קיבל דרגות קצונה מהמשטרה: "השתניתי"
הצל עם דרגות הקצונה שקיבל מהשר בן גביר צילום: מתוך הפייסבוק של הצל

המשטרה העניקה אתמול (ראשון) דרגות קצונה לפעיל הימין והמוזיקאי יואב אליאסי (הצל). "הצל" קיבל את דרגות הפקד בטקס שנערך במחוז תל אביב של המשטרה, בנוכחות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

מאז פרוץ המלחמה לוקח "הצל" חלק בפיקוד על כתת הכוננות של המחוז, שלדבריו מורכבת מעשרות לוחמים בסיירות וביחידות המובחרות ביותר בצה"ל והמשטרה. ההחלטה להעניק ל"הצל" את דרגות הקצונה מעוררת בשעות האחרונות סערה ברשתות החברתיות.

"אתמול היה לי את אחד הימים המרגשים שהיו לי, אתמול קיבלתי דרגות פקד!", כתב הצל ברשת החברתית פייסבוק. "שנים אני נלחם על האמת שלי, וכבר קיבלתי את זה שלעולם אני לא אקבל הכרה או תודה והאמת היא שכבר הפכתי להיות חסין".

מתוך הפייסבוק של הצלהצל מקבל את דרגות הקצונהצילום: מתוך הפייסבוק של הצל

"אבל אתמול זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר", הוסיף אליאסי, שנחשב מקורב לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.

הצל כתב עוד כי "כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה. כשראיתי את משפחתי על הרגליים מוחאים כפיים בדמעות כמעט שדמעתי איתם ושם הבנתי את גודל ההישג. זה ניצחון עבורי, עבור משפחתי ועבור כולנו!".

"אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס", הוסיף. "אבל אני ב-7.10 השתניתי והסדרי עדיפויות שלי השתנו ולמרות הציקצוקים נלחמתי להקים יחידת כוננות מבצעית מאומנת ומאובזרת בשביל לשמור גם על ילדי הגדולים שבשונאיי ומתנגדיי ולמעשה שביום קריאה תהיה שם לתת מענה מבצעי".

מתנועת התאוררות נמסר בתגובה להענקת הדרגות: ״משטרה פוליטית על מלא, אין אפילו ניסיון להסתיר. בריון אלים כמו אליאסי, שהיה צריך להיות מטופל על ידי המשטרה, מוצא את עצמו עם דרגות קצין בתפקידו כסוכן במשטרה הפוליטית של השר. זו לא משטרה זו מיליציה, לאזרחי ישראל אין יותר מערכת אכיפת חוק".

מארגון תג מאיר נמסר: "זה לא צל. זה חושך. חושך גדול על משטרת ישראל שהעניקה אמש ״דרגות קצונה״ לגזען ולמסית יואב אליאסי. הגוף שאמור להגן עלינו, ושטובי בניו חירפו נפשם בשבעה באוקטובר, הולך ומאבד את אמון הציבור בגלל שר גזעני והאיש שמינה אותו".

הצל יואב אליאסי דרגות משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד