כ' אב התשפ"ד
24.08.2024
התייחס לנסיון החיסול

טראמפ: "אני לא אמור להיות כאן, אני אמור להיות מת"

לקראת הוועידה הלאומית הרפובליקנית המתחילה היום במילווקי, אמר טראמפ כי נאומו יענה על "הרגע שההיסטוריה דורשת. זו הזדמנות לאחד את המדינה. ניתנה לי ההזדמנות הזאת. זו הזדמנות לקרב את כל המדינה". הוא הוסיף, "רק רציתי להמשיך לדבר, אבל פשוט ירו בי"

טראמפ: "אני לא אמור להיות כאן, אני אמור להיות מת"
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר טראמפ שניצל בנס מנסיון התנקשות, אמר ל'ניו יורק פוסט כי הוא היה "אמור להיות מת" בעצרת בחירות במוצאי שבת בפנסילבניה.

הנשיא לשעבר התייחס ל"חוויה המאוד סוריאליסטית" שכמעט שמה קץ לחייו במהלך ראיון על סיפון המטוס הפרטי שלו בדרכו למילווקי לוועידת הרפובליקנים.

"הרופא בבית החולים אמר שהוא מעולם לא ראה דבר כזה, הוא קרא לזה נס", אמר טראמפ, שנשא תחבושת לבנה גדולה שכיסתה את אוזנו הימנית. הצוות שלו התעקש שלא יצלמו תמונות.

"אני לא אמור להיות כאן, אני אמור להיות מת", אמר טראמפ. "אני אמור להיות מת".

הוא אמר שאם הוא לא היה מפנה את ראשו מעט ימינה כדי לקרוא טבלה על מהגרים בלתי חוקיים באותו רגע, זה היה יריית הרג. במקום זאת "נתלשה חתיכה קטנה" מאוזנו שהתיזה דם על מצחו ולחיו.

טראמפ אמר שכאשר אנשי השירות החשאי הובילו אותו מהבמה, הוא עדיין רצה להמשיך לדבר עם תומכיו, אבל הסוכנים אמרו לו שזה לא בטוח והם חייבים להביא אותו לבית חולים.

טראמפ התייחס גם לתמונה המדהימה שלו מרים את אגרופו שלוש פעמים כשהסוכנים ניסו להוריד אותו מהבמה לתוך רכב משוריין.

"הרבה אנשים אומרים שזו התמונה הכי אייקונית שהם ראו אי פעם", אמר טראמפ. "הם צודקים ואני לא מתתי. בדרך כלל צריך למות כדי לקבל תמונה אייקונית".

הוא הוסיף, "רק רציתי להמשיך לדבר, אבל פשוט ירו בי". הרופא בבית החולים המקומי, אמר לו שהוא מעולם לא ראה מישהו ששרד ירי מנשק AR-15, אמר טראמפ.

"במזל או בגלל אלוהים, אנשים רבים אומרים שבזכות אלוהים אני עדיין כאן", אמר.

טראמפ גם שיבח את הקהל בעצרת 55,000 איש, על כך שהוא נשאר רגוע. "בהרבה מקומות, במיוחד משחקי ספורט, אם שומעים ירייה אחת, כולם רצים. כאן היו הרבה יריות והם נשארו”. הוא הוסיף: "אני אוהב אותם. הם אנשים כל כך נהדרים".

בריאיון לעיתון "וושינגטון אקזמיינר" סיפר טראמפ שאנשים מכל רחבי המדינה "מתחומי חיים שונים והשקפות פוליטיות שונות" התקשרו אליו.  

לקראת הוועידה הלאומית הרפובליקנית המתחילה היום במילווקי, אמר טראמפ כי נאומו יענה על "הרגע שההיסטוריה דורשת. זו הזדמנות לאחד את המדינה. ניתנה לי ההזדמנות הזאת. זו הזדמנות לקרב את כל המדינה, אפילו את כל העולם. הנאום יהיה שונה בהרבה, שונה בהרבה ממה שהיה לפני יומיים".

טראמפ אמר שהמטרה של החלטתו להרים את ידו כשהשירות החשאי הוביל אותו מהבמה, תמונה שהפכה למפורסמת הייתה לתת לאנשים שם לדעת שהוא בסדר, "ושאמריקה ממשיכה, אנחנו הולכים קדימה, שאנחנו חזקים. האנרגיה שהגיעה מהאנשים שם באותו רגע, הם פשוט עמדו שם. קשה לתאר איך זה הרגיש, אבל ידעתי שהעולם מסתכל. ידעתי שההיסטוריה תשפוט את זה, וידעתי שאני חייב להודיע ​​להם שאנחנו בסדר".

הוא אמר על הנאום שתכנן לשאת השבוע: "הכנתי נאום קשה ביותר, ממש טוב, הכל על הממשל המושחת והנורא", הוא אמר, ואז הוסיף: "אבל זרקתי אותו".

הוא אמר שנאום חדש נמצא בהכנה, כי "אני רוצה לנסות לאחד את המדינה שלנו. אני לא יודע אם זה אפשרי. אנשים מאוד מפולגים".

נסיון התנקשות בטראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד