כ' אב התשפ"ד
24.08.2024
הירי שכמעט נמנע

המתנקש כיוון נשק על שוטר, דקות לפני שפתח באש

היורה בנשיא לשעבר טראמפ במוצאי שבת האחרון כיוון לפני הירי את נשקו על שוטר שטיפס לעברו, השוטר נסוג וירד בסולם מהגג. הוא היה יכול לסכל את ניסיון ההתנקשות, הוא לא פעל, ומת'יו קרוקס פתח באש

המתנקש כיוון נשק על שוטר, דקות לפני שפתח באש
אילוסטרציה צילום: pixabay

רשת CNN מדווחת, כי מעדויות של אנשים באזור הירי לעבר הנשיא לשעבר טראמפ במוצאי שבת, היורה, תומס מת'יו קרוקס, נראה מטפס לגג הבניין שממנו ירה, על אף האזהרות שקיבלה המשטרה. 

גורמים המעורבים בחקירה אמרו לרשת CNN, כי שוטר מקומי אף טיפס לגג ונתקל ביורה, שכיוון אליו את הרובה. אבל לאחר עימות קצר השוטר נסוג, ירד בסולם וקרוקס מיד ירה לעבר טראמפ לפני שחוסל בידי צלפי השירות החשאי. 

טראמפ נפצע מהירי ומאז שוחרר מבית החולים, מהירי נהרג גבר בן 50 שגונן על בנותיו. חוקרי ה-FBI סבורים שקרוקס פעל לבדו ושהוא מעולם לא היה על הכוונת של הסוכנות. לדבריהם, החקירה נבחנת הן כניסיון התנקשות, והן כאירוע טרור מקומי.

שריף מחוז באטלר מייקל סלופ, אמר לרשת CNN, כי אנשיו בעיירת באטלר קיבלו שיחות לגבי אדם חשוד מחוץ לאזור העצרת, והלכו לחפש את האדם הזה. לדבריו, השוטרים שהגיעו לא ראו שלאדם החשוד יש רובה.

כשבוע לפני העצרת, סלופ אמר שהתקיימה פגישה שבה דנו השירות החשאי, משטרת המדינה, המשטרה המקומית, יחידה לסילוק פצצות, ואנשי אכיפת חוק אחרים בתפקידים שונים. "כל מי שהיה לו תפקיד פוטנציאלי היה בפגישה הזו", אמר סלופ ל-CNN.

דונלד טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד