כ' אב התשפ"ד
24.08.2024
"התקופה הגרועה ביותר"

אמנון לוי חושף מדוע עזב את ערוץ 13 אחרי 18 שנה

"אני ארבעים שנה עיתונאי. בעיניי, זו התקופה הגרועה ביותר שהייתה. לא נעשה דבר כל כך קשה כמו זה. מישהו פה החליט להוציא להורג את העיתונות החופשית", אומר לוי

אמנון לוי חושף מדוע עזב את ערוץ 13 אחרי 18 שנה
אמנון לוי צילום: צילום מסך ערוץ 13

העיתונאי והמגיש אמנון לוי נעדר מהמסך כבר כמה חודשים, מאז עזב את 'ערוץ 13' אחרי 18 שנים בחברה שהחליפה זהויות במרוצת אותן השנים. אמש הוא התייצב בכנס החירום שקיימו עובדי 'חדשות 13' נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית ועורכת ראשית, לצד מחאה על ההחלטה להוריד את תוכניתו היומית של רביב דרוקר.

כתבת 'מעריב' מאיה גדש, תפסה את אמנון לוי לשיחה קצרה, שבה סיפר: "תראי, אני ארבעים שנה עיתונאי. בעיניי, זו התקופה הגרועה ביותר שהייתה. לא נעשה דבר כל כך קשה כמו זה. מישהו פה החליט להוציא להורג את העיתונות החופשית".

לדבריו, "למנות את יוליה, פוליטיקאית, לעורכת ראשית של מהדורת החדשות השנייה בגודלה, להוריד את רביב דרוקר שהוא גם עיתונאי על ותוכנית מצליחה בכל פרמטר זו פשוט התנקשות בעיתונות - במדינה אחרת היו מציעים לדרוקר פרס ישראל ואצלנו מדיחים אותו".

באשר לעזיבתו את הערוץ, סיפר לוי ל'מעריב': "העזיבה שלי הייתה גם כי מישהו לא מצא חן בעיניו עמדותיי ודעותיי הליברליות. אבל אז לא הייתי בטוח שזה רק בגלל זה ומסביבי טענו כי מדובר בפוליטי, אבל אז ברטרוספקטיבה אתה מבין מה קרה. אני כמו רביב אופטימי שננצח במאבק הזה כי אם נפסיד אוי ואבוי - הם הלכו כל כך רחוק וכך כך הזוי שאין לי ספק שכן ננצח". סיכם.

אמנון לוי ערוץ 13 מעריב עזיבה יוליה שמאלוב ברקוביץ' רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד