כ' אב התשפ"ד
24.08.2024
לא מתנצלת

מתקפה פוליטית חריפה נגד ערוץ 12 - "גורם ההסתה הכי רעיל"

"הערוץ הזה פועל כמו מכבש לתוך התודעה של הישראלים: 50 פעם בממוצע בכל שעת פאנל הצופה הנאמן ישמע שנתניהו רוצה שהחטופים ימותו בשבי החמאס. ציאניד עטוף בצוקריית רוקדים עם כוכבים". כותבת ח"כ גלית דיסטל אטבריאן

מתקפה פוליטית חריפה נגד ערוץ 12 - "גורם ההסתה הכי רעיל"
אולפני ערוץ 12 צילום: יצחק הררי, פלאש 90

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד', שהיתה הראשונה לערוך חשבון נפש אחרי מאורעות ה-7 באוקטובר והתפטרה מתפקיד שרת ההסברה, חוזרת בימים האחרונים לתקוף בחריפות יתירה את מי שלדעתה אחראים לאסון ולהמשך הפילוג בעם תוך כדי המלחמה. 

בשעות האחרונות חברת הכנסת מעוררת סערה בעקבות ציוץ ברשת X שבו כתבה: "צריך לומר ביושר; גורם ההסתה הכי רעיל (והכי אפקטיבי) נגד ראש הממשלה הוא ערוץ 12 שקורע את העם כבר תשעה חודשים".

לדבריה, "הערוץ הזה פועל כמו מכבש לתוך התודעה של הישראלים: 50 פעם בממוצע בכל שעת פאנל הצופה הנאמן ישמע שנתניהו רוצה שהחטופים ימותו בשבי החמאס. ציאניד עטוף בצוקריית רוקדים עם כוכבים".

תגובות רבות וקשות נכתבו לה בתגובה, רובן ארסיות ובוטות. 

בשבוע שעבר כתבה ח"כ דיסטל אטבריאן לאיש 'אחים לנשק' עמרי רונן שסבתו נרצחה במתקפת הפתע של חמאס בחג שמחת תורה: "תקשיב טוב ערב רב, אתה והארגון האלים, השונא, הגזעני והברברי שלך זה הדבר הכי הרסני שקרה לחברה הישראלית מקום המדינה. בין מה למה אתה משווה לי כאן? בין ריצה להצבעה במליאה לבין מיטוט הצבא מבפנים רק כי ביביסטים לא יחליטו על הבלורית יפת התואר שלך? אתה לא בארוע כפרה: עם ישראל ישנא אתכם לנצח. הילדים שלך יתביישו לומר בקול רם שאבא שלהם היה חבר בארגון שהוביל לטבח. הייתי כותבת לך לשטוף את הפה בסבון אבל עדיף שתתחיל עם הידיים - הן מגואלות בדם".

ערוץ 12 גלית דיסטל אטבריאן הסתה נגד נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד