י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
בקרוב אצלכם

הפיצ'ר החדש של וואטסאפ שיתרגם את ההודעות בתוך הצ'אטים

וואטסאפ צפויה להוסיף בקרוב פיצ’ר תרגום הודעות אוטומטי לאפליקציה | בין השפות הנתמכות: ערבית, ספרדית, הודית, פורטוגזית ורוסית, מגוון מוגבל יחסית של שפות, שסביר למדי כי יורחב בהמשך

הפיצ'ר החדש של וואטסאפ שיתרגם את ההודעות בתוך הצ'אטים
אילוסטרציה צילום: unsplash

צילום מסך חדש של אתר WABetaInfo מגלה כי וואטסאפ (WhatsApp) צפויה להוסיף בקרוב פיצ’ר תרגום הודעות אוטומטי לאפליקציה. וואטסאפ תאפשר תרגום אוטומטי של כלל ההודעות החדשות שיופיעו אצלכם באפליקציה, עם אפשרות בחירת תרגום הודעות לחמש שפות שונות, אך בשלב זה לא בעברית.

נראה שוואטסאפ למעשה מפתחת טכנולוגיה פנימית משלה כדי לתמוך בתרגום הודעות ולא משתמשת בגוגל טרנסלייט. גישה זו עדיין שומרת על הצפנה מקצה לקצה שכן הפתרון שלהם יעבד הודעות בתוך מכשיר. לכן, וואטסאפ תדרוש מכם להוריד כמה חבילות של שפות כדי לתרגם הודעות.

unsplashאילוסטרציהצילום: unsplash

ע"פ הדיווח ב gadgety, צילומי המסך החדשים, המגיעים מגרסת הבטא 2.24.15.9 של וואטסאפ לאנדרואיד, מציגים את ההודעה “קרא את ההודעות בשפה המועדפת שלך”, עם אפשרות להגדיר תרגום אוטומטי של כלל ההודעות החדשות בדיון ובמסך נוסף גם אפשרות לבחור את השפה אליה יתורגמו ההודעות.

בין השפות הנתמכות: ערבית, ספרדית, הודית, פורטוגזית ורוסית, מגוון מוגבל יחסית של שפות, שסביר למדי יורחב בהמשך, כאשר יש לשים דגש על כך שמדובר על פתרון תרגום מובנה ויעודי של וואטסאפ עצמה, דבר שנועד לשמור על רמת האבטחה ולא לפגוע בהצפנת ההודעות מקצה לקצה.

וואטסאפ אפליקציה תרגום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד