י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
זה זהות המחליף

דיווח: נתניהו שוקל להדיח את מנכ"ל משרדו יוסי שלי

ראש הממשלה שוקל להדיח את מנכ"ל משרדו מתפקידו, בגלל שרעייתו שרה "מתוסכלת מכך ששלי לא עונה על כל בקשותיה", בהם אי-קידום ג'וב למקורבה ואישור בקשות של הזוג לשיפוץ במעונם. בכירים בלשכת רה"מ: "נתניהו שוקל למנותו לשגריר באבו-דאבי"

דיווח: נתניהו שוקל להדיח את מנכ"ל משרדו יוסי שלי
יוסי שלי בישיבת הממשלה צילום: onatan Sindel/Flash90

בשבועות האחרונים ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להדיח את מנכ"ל משרדו יוסי שלי מתפקידו, והערב (ראשון) דווח בחדשות 13 כי הסיבה לכך היא "תסכולה של רעיית רה"מ הגברת שרה נתניהו, מכך ששלי לא עונה על כל דרישותיה". 

לדוגמא, לפני כחודש דווח כי מנכ"ל משרד רה"מ מנסה לדאוג ל"ג'וב" עבור אב הבית לשעבר במעונם של בני הזוג נתניהו, אפי אזולאי, בהוראתה של שרה. שלי לא הצליח למלא אחר בקשה זו עקב חומה שהציבו הגורמים המשפטיים בשל עבירות משמעתיות הקיימות נגד אזולאי שאף הורחק משירות המדינה.

נושא נוסף בו שלי לא הצליח למלא אחר בקשותיה של רעיית ראש הממשלה הוא נושא השיפוצים במעונם של בני הזוג. הגברת נתניהו מעוניינת שהשיפוצים יושלמו במהרה ובאיכות טובה, ומנכ"ל משרד ראש הממשלה נתקל גם בתחום זה בחומה מבוצרת מצד הגורמים המקצועיים. תחומים אלו, כאמור, גורמים לתסכול מצידה של שרה נתניהו, ולכן היא מעוניינת להזיזו מתפקידו הנוכחי.

בכירים בלשכת רה"מ מסרו כי "בסביבתו של נתניהו נשקלת האפשרות להציב את מנכ"ל משרדו בתור שגריר ישראל באבו-דאבי, וכבר הועלו שמות של מועמדים פוטנציאלים להחלפתו בתפקיד".

אחד השמות שהועלו כמועמד אפשרי הוא של מ', בכיר לשעבר בשירות הביטחון הכללי. הוא משרת כחבר בוועדה המייעצת של אבטחתו של ראש הממשלה נתניהו, ונחשב למקורב מאוד לבני הזוג. בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווח.

יוסי שלי ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד