י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
שוברת שתיקה

מלניה טראמפ על ניסיון ההתנקשות בבעלה: "מפלצת"

מלניה טראמפ שוברת שתיקה על ניסיון ההתנקשות בבעל דונלד בעצרת בפנסילבניה. שרה ד'אנג'לו, שלמדה בכיתה עם היורה, אמרה שקרוקס לא אמר דעות פוליטיות כלשהן בבית הספר

מלניה טראמפ על ניסיון ההתנקשות בבעלה: "מפלצת"
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

מלניה טראמפ שברה שתיקה על הירי בבעלה דונלד טראמפ על ידי מתנקש ועל הזוועה, כשהבינה שהחיים שלה ושל בנה בארון נמצאים על סף 'שינוי הרסני'.

הגברת הראשונה לשעבר כינתה את היורה 'מפלצת' ותיארה את הרגע שבו צפתה בכדור פוגע באוזנו של בעלה בעצרת בפנסילבניה לעיני אלפי מעריציו.

"מפלצת שזיהתה את בעלי כמכונה פוליטית לא אנושית ניסתה למחוק את התשוקה של דונלד - הצחוק שלו, אהבת המוזיקה וההשראה שלו", אמרה מלניה בהצהרה בפלטמורה X.

"כשצפיתי בכדור האלים הזה פוגע בבעלי, דונלד, הבנתי שהחיים שלי, וחייו של בארון (הבן של הזוג), נמצאים על סף שינוי הרסני. אני אסירת תודה לסוכני השירות החשאי האמיצים ולאנשי אכיפת החוק שסיכנו את חייהם כדי להגן על בעלי".

עוד כתבה: "המחויבות האישית והחיים שלנו נמצאים בסיכון רציני. מושגים פוליטיים הם פשוטים בהשוואה אלינו בני אדם. כולנו בני אדם, ובעצם, אינסטינקטיבית, אנחנו רוצים לעזור אחד לשני. הפוליטיקה האמריקאית היא רק כלי אחד שיכול לרומם את הקהילות שלנו. אהבה, חמלה, טוב לב ואמפתיה".

תומאס מת'יו קרוקס, החמוש בן ה-20, נורה ונהרג על ידי השירות החשאי לאחר שניסה לחסל את דונלד טראמפ.

שרה ד'אנג'לו, שלמדה בכיתה עם קרוקס בבית הספר התיכון Bethel Park, אמרה שקרוקס לא אמר דעות פוליטיות כלשהן בבית הספר. "הוא מעולם לא דיבר כלפי חוץ על דעותיו הפוליטיות או על כמה שהוא שונא את טראמפ או משהו כזה", אמרה.

 

 

 

תומאס מת'יו קרוקס בחירות בארה"ב נסיון התנקשות בטראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד