י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
שימו לב

עשרות פקחים ימתינו לכם: נתפסת רוכב ללא לוחית זיהוי באופניים? הם יוחרמו

עיריית תל אביב מעדכנת על ההערכות להתקנת לוחית הזיהוי על הכלים החשמליים ותחילת האכיפה ב-1 באוגוסט | לאחרונה הצטרפו למערך הפיקוח בעיריית תל אביב העירוני 50 פקחים חדשים, בדיוק בשביל להיערך לתגבור האכיפה בנושא

עשרות פקחים ימתינו לכם: נתפסת רוכב ללא לוחית זיהוי באופניים? הם יוחרמו
צילום אילוסטרציה צילום: אור ירוק

החל מ-1.8.24 כל בעל או בעלת קורקינט ואופניים חשמליים יחויב לרשום את הכלי באתר משרד התחבורה ולהתקין על גביו לוחית זיהוי, אחרת ייקנס והכלי יוחרם. עיריית תל אביב מעדכנת כי על שבילי אופניים מרכזיים בעיר יודבקו מדבקות רצפה גדולות נושאות הכיתוב "רק עם לוחית, הרכיבה חוקית".

משרד התחבורה הקים מערכת המאפשרת רישום כלי תחבורה קלים ממונעים תקניים (אופניים וקורקינט חשמליים) והנפקת לוחית זיהוי. המשמעות היא התקנת לוחית זיהוי על הכלים, דבר שיוביל להגברת הביטחון האישי של כלל משתמשי הדרך על ידי זיהוי ואכיפה יעילה יותר כנגד עברייני תנועה. 

בעיריית תל אביב מבהירים כי את האכיפה יבצעו משטרת ישראל ופקחי העירייה (בכפוף להאצלת סמכויות), בין היתר, באמצעות עשרות מצלמות שפזורות ברחבי העיר, לצד עשרות נוספות שמותקנות בימים אלו. המצלמות - שמוצבות במיקומים חשובים, בדגש על מיקומים בהם הרוכבים רוכבים על מדרכות ומרחבי הליכה באופן לא חוקי המסכן את הולכי הרגל - מתעדות עבירות תנועה ונצפות על ידי פקחים שנמצאים במרכז אכיפה אלקטרונית.

בנוסף ללוחיות הרישוי, לאחרונה הצטרפו למערך הפיקוח העירוני גם 50 פקחים חדשים, בדיוק בשביל להיערך לתגבור האכיפה בנושא.   

 

עיריית תל אביב אופניים חשמליים אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד