י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
"צריך הכרעה"

ח"כ צבי סוכות הקים לשכה פרלמנטרית בגבול הצפון

חה"כ סוכות הקים לשכה פרלמנטרית במטולה, זאת בעקבות התמשכות הירי והאזעקות לעבר יישובי הצפון. "אני לא הרמטכ"ל ועדיין לא שר הביטחון, אבל מה שיש בכוחי כחבר כנסת לעשות אני מחויב לעשות", אמר

ח"כ צבי סוכות הקים לשכה פרלמנטרית בגבול הצפון
חה"כ צבי סוכות בלשכתו בצפון צילום: באדיבות המצלם

ח״כ צבי סוכות (הציונות הדתית) הקים לשכה פרלמנטרית במטולה, זאת בעקבות התמשכות הירי והאזעקות לעבר יישובי הצפון. 

לשכתו של ח״כ סוכות הוקמה בצפון בקריאה לראש הממשלה ולשר הביטחון לפעול להסרת איום חיזבאללה על הצפון ולאפשר לתושבי הצפון לחזור להתגורר בבתיהם. 

״צריך הכרעה בצפון״, אמר ח״כ צבי סוכות. ״אני לא הרמטכ״ל ועדיין לא שר הביטחון, אבל מה שיש בכוחי כחבר כנסת לעשות אני מחוייב לעשות. אני פותח את הלשכה הפרלמנטרית בצפון כדי להגיד קודם כל לתושבי הצפון המפונים והלא מפונים - אנחנו איתכם. אנחנו לא מוותרים על חבל הארץ הזה ולא מוותרים עליכם. נעשה הכל כדי שתוכלו לחזור לגור בבתים שלכם ללא חשש״.

חה"כ צבי סוכות בצפון צילום: באדיבות

ח״כ סוכות הוסיף: ״את איום החיזבאללה מהצפון אפשר להסיר רק כמו שמסירים איום במזרח התיכון, וזה בכח. לא עושים הסכמים עם טרור. אלו הסכמים שלא שווים את הנייר שעליהם הם כתובים, ומשאירים את איום הטילים, הנ״ט והטבח על כנו״.

את הלשכה הקים היום ח״כ סוכות במטולה, והיא תנדוד בין יישובים שונים בצפון על מנת לתת שירות לתושבי האזור. ח״כ סוכות לא ייעדר מהצבעות בכנסת, ויחלק את זמנו כעת בין לשכתו בכנסת ובין לשכתו הנודדת בצפון. 

ח״כ סוכות אף פרסם מספר טלפון לפניות עבור תושבי הצפון. ״אני פונה לתושבי הצפון, אני כאן בשבילכם. אני חייל שלכם״, הוא אמר. ״אני זמין עבורכם לכל מה שתצטרכו. לתיאום פגישה איתי בלשכתי בצפון, ולפניות ציבור, שלחו הודעה למספר 0547772400״.

צבי סוכות חיזבאללה מטולה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד