י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
ללא עבר פלילי

אביו של המתנקש בטראמפ: "מנסה להבין מה לעזאזל קורה"

אביו של המתנקש בטראמפ אמר כי הוא עדיין מנסה להבין את האירוע הדרמטי והוא ממתין לדבר עם הרשויות

אביו של המתנקש בטראמפ: "מנסה להבין מה לעזאזל קורה"
תומאס מת'יו קרוקס צילום: רשתות חברתיות

הבוקר (ראשון) אישר ה-FBI כי הצעיר שניסה להתנקש בטראמפ הוא תומס מת'יו קרוקס, בן 20 מבת'ל פארק שבפנסילבניה. היורה היה רשום כמצביע רפובליקני, אך רשת CNN דיווחה כי בשנת 2021 תרם סכום קטן לארגון המסונף למפלגה הדמוקרטית.

על קרוקס ידועים פרטים מעטים בלבד: הוא סיים את לימודיו בתיכון בשנת 2022, וזכה ב"פרס הכוכב" מטעם יוזמת המתמטיקה והמדעים הארצית, שבעבורו קיבל מענק של 500 דולר. לא היה לו עבר פלילי, והבחירות השנה היו אמורות להיות הראשונות שבהן תהיינה לו זכות הצבעה.

רשת CNN דיווחה כי הצליחה ליצור קשר עם אביו בן ה-53, מת'יו, אבל כשזה התבקש להגיב השיב: "אני מנסה להבין מה לעזאזל קורה, אחכה עד שאדבר עם רשויות אכיפת החוק".

טראמפ עצמו פרסם בצהריים פוסט ברשת החברתית שלו ובו כתב: "אלוהים הוא היחיד שמנע זאת. אנחנו לא פוחדים. אנחנו נשארים נחושים באמונה ובעמידה שלנו מול הרשע. ברגע הזה חשוב יותר מאי פעם שנעמוד מאוחדים ונראה את האופי האמיתי שלנו כאמריקנים, נישאר חזקים ונחושים ולא נאפשר לרשע לנצח".

הנפגעים: הירי גרם למוות של אדם אחד ושניים נוספים נפצעו באורח אנוש, כך מסרו הרשויות. שלושתם היו גברים בוגרים. למרות שהם זוהו על ידי הרשויות, הפרטים הללו עדיין לא פורסמו בפומבי.

דונלד טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד