י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
"עבודה מדויקת"

דף חוסל? ההתייחסות של ראש השב"כ - בתוך רפיח | תיעוד

על רקע התקיפה הדרמטית ברפיח, ראש השב"כ קיים הערכת מצב ברפיח יחד עם אלוף פיקוד דרום ומפקד אוגדה 162 | האלוף פינקלמן: "עבודה מודיעינית ומבצעית מדויקת, תקיפה עוצמתית"

דף חוסל? ההתייחסות של ראש השב"כ - בתוך רפיח | תיעוד
הנזק שנגרם מהתקיפה בחאן יונס צילום: פלאש 90

על רקע התקיפה החריגה בחאן יונס וניסיון החיסול של מוחמד דף, ראש השב״כ רונן בר קיים אתמול הערכת מצב ברפיח יחד עם אלוף פיקוד דרום, ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, איציק כהן ובכירים מצה״ל והשב״כ.

בהערכת מצב סקרו גורמי המקצוע את ההישגים והפעילות המבצעית המשותפת של שב״כ וצה״ל במרחב רפיח וברחבי הרצועה, בדגש על מבצעים משותפים בעל ותת קרקע. 

ראש השב"כ ברפיח צילום: דו"צ

במסגרת המבצעים שהוצגו עלה כי פעילות השב״כ שהתעצמה, בתוך שטח רצועת עזה והמודיעין שמתקבל מפעילות הרכזים, יוצרים מכפיל כוח משמעותי במודיעין ובסיכולים המשותפים. 

"התקיפה בחאן יונס היא תוצאה של מערך כירורגי מודיעיני, שהוא מתחיל במאמץ שאתם עושים כאן בחודשים האחרונים", אמר ראש השב״כ, רונן בר. השבוע חוסלו כ-25 פעילים שהשתתפו ב-7.10- זו אחת המטרות שהגדרנו לעצמנו ואנחנו חייבים אותם לתושבי העוטף״.

אלוף פיקוד דרום, ירון פינקלמן אמר: ״אנחנו אחרי תקיפה משמעותית עם עבודה מודיעינית ומבצעית מדויקת ותקיפה עוצמתית. יש פה פעילות משותפת עם אחדות פעולה וניצול היתרונות היחסים של שני הארגונים״. 

מצ"ב וידיאו מתוך הערכת המצב שהתקיימה אתמול ברפיח.

מוחמד דף חיסול עזה חמאס ראש השב"כ רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד