י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
מקבלים שכר על הפרישה

מודעות בריכוזים החרדים: "גפני, דרעי, גולדקנופף צאו מהממשלה"

'גפני, דרעי, גולדקנופף צאו' - מודעות בריכוזים החרדים בקריאה לח"כים החרדים לפרוש מהממשלה בעקבות משבר הגיוס: "מקבלים שכר על הפרישה" 

מודעות בריכוזים החרדים: "גפני, דרעי, גולדקנופף צאו מהממשלה"
באדיבות המצלם צילום: המודעות בריכוזים החרדים

בערב שבת נתלו ברחובות השכונות החרדיות בירושלים ובבני ברק מודעות הקוראות לחברי הכנסת החרדים לפרוש מהממשלה על רקע משבר חוק הגיוס. המודעות הופנו באופן אישי ליו"ר המפלגות החרדיות דרעי גפני וגולדקנופף. 

במודעה מכנים את הממשלה בה חברים המפלגות החרדיות כ"ממשלת שמד" ו"ממשלת זדון", בעקבות הודעתו של שר הביטחון גלנט על הוצאת 3000 צווי גיוס לבני ישיבות. הקריאה הברורה היא לפרוש מן הממשלה כדי להפעיל לחץ על נתניהו לא לגייס אף בן ישיבה. 

אחת המודעות מצטטת: "כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ", כדבריו של הראש"ל הגר"י יוסף השבוע.

המודעות כך נראה מבטאות תסכול גובר בקרב חלקים מהציבור נוכח ההתפתחויות האחרונות בנושא גיוס בני ישיבות. "יש תחושה שהנציגים שלנו לא עושים מספיק כדי למנוע את רוע הגזירה". 

עד כה, הח"כים המוזכרים במודעות לא הגיבו באופן רשמי לקריאות אלו. עם זאת, מקורבים לח"כים מסרו כי הם ממשיכים לפעול ככל יכולתם אבל עדיין לא התקבלה ההחלטה אם לפרוש מהממשלה.

נותר לראות האם קמפיין זה ישפיע על עמדותיהם של חברי הכנסת החרדים, ואם כן - כיצד. בינתיים, הדיונים בנושא גיוס בני ישיבות ממשיכים להתנהל בכנסת ובממשלה, כשהמתח בין הציבור החרדי לחילוני הולך וגובר.

באדיבות המצלםהמודעות בריכוזים החרדיםצילום: באדיבות המצלם

המפלגות החרדיות משה גפני יצחק גולדקנופף אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד