י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
"נטשתם חבל ארץ"

מפוני הצפון מחו מול בית השר המקורב לנתניהו: "הדם על הידיים של מי שיחתום"

סמוך לביתו של רון דרמר קיימו המפונים ממטה "נלחמים על הצפון" מחאה כנגד ההסכם המתגבש עם חיזבאללה ולבנון: "נטשתם חבל ארץ"

מפוני הצפון מחו מול בית השר המקורב לנתניהו: "הדם על הידיים של מי שיחתום"
גבול הצפון בוער צילום: עלי שוהיב - טוויטר

מפוני הצפון המיוצגים על ידי מטה "נלחמים על הצפון" קיימו הבוקר (ראשון) מחאה ליד ביתו של רון דרמר, מהמשפיעים על ראש הממשלה נתניהו בקבלת ההחלטות, בקריאה שלא לקיים הסכם על חיזבאללה ולבנון אלא לצאת למערכה נרחבת שתיגמר בניצחון לטווח הארוך.

רפאל סלאב, תושב קרית שמונה וממובילי המטה, אמר במקום: "אתם רואים את זה? הידיים המגואלות בדם, זה הדם על הידיים של מי שיחתום על הסכם ההפקרות של החיים שלנו. לא ניתן לאף אחד במדינה לחתום על הסכם על החיים שלנו, תחתמו על הסכם על החיים שלכם, אנחנו חוזרים הביתה בביטחון מלא".

ההפגנה מחוץ לבית השר צילום: מטה נלחמים על הצפון

לדבריו, "צה"ל צריך ויודע לעשות את העבודה כמו שצריך. אנחנו לא מוכנים לשום דבר אחר. הדם על הידיים שלכם, אין מצב לחזור הביתה עם הסכם כניעה. אף אחד לא חוזר, לא קריית שמונה, לא שלומי, לא הקיבוצים ולא המושבים. אף אחד לא יחזור. נטשתם חבל ארץ, תחזירו אותו בכוח גדול. תילחמו על החיים שלנו. אנחנו אזרחים כמו כל אחד במדינה הזאת".

בהמשך היום, שהוגדר כ"יום המלחמה על הצפון", צפויה מחאה ליד ישיבת הממשלה בקריאה למלחמה נרחבת בצפון, וכן סיור לחברי כנסת בישוב שלומי, הצהרה של משפחות המפונים, והפגנות במספר מוקדים בצפון.

חיזבאללה רון דרמר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד