י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
בימין מזהירים

תגובות סוערות לניסיון ההתנקשות: "יכול לקרות שוב בישראל"

במערכת הפוליטית הגיבו בסערה לניסיון ההתנקשות בטראמפ. השר קרעי: "בישראל המצב חמור שבעתיים. ההסתה החמורה נגד ראש הממשלה, רעייתו ובנו, קרובה למימוש יותר מאי פעם"

תגובות סוערות לניסיון ההתנקשות: "יכול לקרות שוב בישראל"
טראמפ בכנס בחירות צילום: מתוך הטוויטר שלו

במערכת הפוליטית הגיבו לניסיון ההתנקשות בטראמפ הלילה בעצרת בפנסילבניה וטענו כי תרחיש כזה עלול להתרחש בישראל. 

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיב: "ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ מגיע לאחר הסתה בלתי פוסקת נגדו בארה"ב. בישראל המצב חמור שבעתיים. ההסתה החמורה נגד ראש הממשלה, רעייתו ובנו, קרובה למימוש יותר מאי פעם. כל זה בחסות היועמ"שית והפרקליטות שממשיכים ללטף את אותם מסיתים ולעודד אותם בהסכמה שבשתיקה. לא תוכלו לרחוץ בנקיון כפיכם!".

שר האנרגיה אלי כהן כתב: "יחד עם כל עם ישראל, מתפלל לשלום נשיא ארה״ב לשעבר דונאלד טראמפ. ניסיון ההתנקשות הוא תמרור אזהרה בוהק עבור אלו המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו, ואלו ששותקים על כך".

שר התפוצות עמיחי שיקלי אמר ברשת ב׳: "אירוע איום ונורא שהוא תוצאה של הסתה מטורפת. בדיוק אותה הסתה יש היום במדינת ישראל כולל מאלופים לשעבר בצבא. למילים יש משמעות, ראינו את ההוכחה לזה בארה״ב וכדאי מאוד שמערכת אכיפת החוק במדינת ישראל תתחיל לפעול״.

‏שרת ההתיישבות אורית סטרוק אמרה לכהן וארלנגר בקול ברמה: "נסיון ההתנקשות בנשיא לשע' ובעז"ה לעתיד, מדאיגה מאד. אצלנו יש 0 אכיפה כלפי איומים על רה"מ ביקשתי דיון בממשלה עם דו"ח מפורט. אם זה היה הפוך היו כאן מעצרים וכותרות. אני רוצה לקבל דו"ח מגורמי הביטחון והאכיפה ולהציב מראה ליועמשית"ת ולר' השב"כ".

חבר הכנסת בועז ביסמוט כתב: "אני מכיר באופן אישי את הנשיא האמריקני. מכיר ואוהב את הידיד הגדול של ישראל והעם היהודי. טראמפ חזק מהמתנגדים. חזק מהמסיתים. חזק מהמתנקשים. ובכל זאת, קרה לו נס גדול ואני מברך על כך שהוא בחיים. ברגעים כאלה, אנו מבינים עד כמה הסתה נגד ראש הממשלה היא מסוכנת ויכולה להביא לתוצאות חמורות ובלתי הפיכות". 

אחריו דבריו ברדיו השר שיקלי צייץ בטוויטר: "ניסיון ההתנקשות בנשיא טראמפ הוא תוצאה ישירה של מסע ההסתה והדה לגיטימציה המופרע נגדו. בישראל מסע הסתה זהה להחריד מתנהל כנגד רה״מ נתניהו ונהנה מחיסיון מלא של היועמ״שית ומערכת אכיפת החוק אך ורק מכיוון שהוא מגיע מהכיוון ״הנכון״. חרפה". 

ח"כ רוטמן אמר במהדורת הבוקר של רדיו קול חי: "מבחינת גלי בהרב מיארה  פגיעה שתבוא לימין, לראש הממשלה זה בהחלט אופציה, זה לגיטימי. היא מוכנה לספוג את זה, היא לא מוכנה לספוג הסתה לצד השני". 

דונלד טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ עמיחי שיקלי אלי כהן אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד