ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
נדיר

חשמלי ובנזין: MG חושפת HS חדש ומיוחד

ה-HS יצויד במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים שמפיק 142 כוחות סוס, אבל לצידו יעבוד מנוע חשמלי שמפיק 120 כוחות סוס שעובד עם סוללה בקיבולת של כמעט 25 קילוואט/שעה

חשמלי ובנזין: MG חושפת HS חדש ומיוחד
טווח חשמלי של כ-120 ק"מ לפלאג-אין הייבריד החדש מבית MG צילום: MG

MG משווקת כיום בישראל את אחד מרכבי הפלאג אין הייבריד הפופולאריים ביותר בארץ, ה- EHS. וכעת היצרנית מציגה את הדור השני שלו שנקרא HS. אם אתם לא מכירים, רכב פלאג אין הייבריד הוא רכב שיש לו מנוע בנזין וגם יש לו מנוע חשמלי, אבל שלא כמו רכב שהוא היברידי, למכונית פלאג אין הייבריד יש סוללה יחסית גדולה שמזינה את המנוע החשמלי וניתן לחבר אותה לתקע חשמל – לטעינה בזמן שהרכב נח.

הסוללה לא גדולה כמו זו של מכונית חשמלית מלאה אבל היא מספיק גדולה כדי לתת טווח של עשרות קילומטרים של נסיעה על חשמל. ומה עושים כשהחשמל נגמר? נוסעים על הבנזין עם סיוע מהמנוע החשמלי, כמו מכונית היברידית.

אבל, במקרה של ה-HS ההבטחה של היצרנית היא לעשות הרבה יותר מלנסוע עשרות קילומטרים. כך, לפי MG הדור החדש של ה-HS יצויד במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים שמפיק 142 כוחות סוס, אבל לצידו יעבוד מנוע חשמלי שמפיק 120 כוחות סוס שעובד עם סוללה בקיבולת של כמעט 25 קילוואט/שעה.

הטווח שעליו MG מצהירה שאפשר לנסוע בלי לשתות בנזין? שימו לב: 121 קילומטרים! כלומר אפשר להיכנס בחיפה, לצאת בתל אביב ולא לראות תחנת דלק. ואם רוצים להמשיך לאילת, אין בעיות: הבנזין יעשה את העבודה. וזה כשלעצמו מעניין אותנו מאוד כי אף אחד לא אוהב לשלם על דלק. לפי התמונות, זהו רכב שונה מהדור הנוכחי אבל כזה ששומר על אותה תצורה שימושית של רכב כביש שטח. מבפנים היצרנית מבטיחה מסך בגודל של 12.3 אינץ', קישוריות מלאה ומערכות בטיחות אקטיביות רבות.

רכב חשמלי בנזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד