ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
54 עבירות תנועה

54 עבירות תנועה: נתון מטריד בכבישי השומרון

במבצע שנערך בשבוע שעבר בשומרון נרשמו עשרות דוחות תנועה. השוטרים יצאו לוודא שכבישי השומרון בטוחים ואין בהם נהגים עבריינים וגילו לתדהמתם לא פחות מ- 54 עבירות תנועה

54 עבירות תנועה: נתון מטריד בכבישי השומרון
מבצע אכיפה בשטחים מגלה מציאות מבהילה צילום: דוברות המשטרה

מה עושה מי שאין לו רישיון לנהוג על מכונית? התשובה: רץ. ממש מהר, אבל לא מספיק מהר כדי לברוח מהשוטרים. בשבוע שעבר סייר על אופנוע של משטרת התנועה הבחין במכונית נוסעת בכביש 2 סמוך לנתניה כשהנהג מדבר בטלפון.

השוטר סימן לנהג לעצור תיק תק בצורה בטוחה, אבל לנהג שלנו היו תכניות אחרות: הוא נסע מהר יותר וניסה לברוח מהשוטר על השוליים עד שהגיע לאור עקיבא, שם הוא התנגש ברכב מסחרי. ואז הנהג קפץ מעל הגדר, ניסה לברוח והשוטר אחריו. בסוף כשהשוטר תפס את הנהג התבררה הטעות: החשוד בן 35, תושב קיריית ביאליק מעולם לא הוציא רישיון. על הדרך גם תפסו עליו חומר החשוד כסם. 

זה הסיפור הראשון שלנו משבוע של סיפורים של נהגים שכל אחד מהם ניסה בדרך אחרת להגיע לספר השיאים. הנהג השני שלנו נתפס בצומת מסמיה כשהוא נוהג על משאית עם חריגה של 41% מהמשקל המותר. אנחנו נגיד את זה שוב: 41%! הנהג תושב עין נקובא בן 40 נחקר וזומן לשיפוט מהיר. הרישיון שלו נפסל לחודש והמשאית תחכה לו במשך החודש הזה במשטרה.

41% חריגה במשקל נשמע לכם בטח כמו חריגה אדירה, אבל יש הרבה יותר גרוע: באותו כביש 40 ליד צומת מסמיה שוטרי משטרת התנועה תפסו משאית עם חריגה של 74.5% מעל המותג. הנהג של המשאית, בן 35 מרהט, לא סתם נהג במשאית, הוא עשה את זה עם נגרר- ושם התגלתה החריגה.

המשאית וגם הנגרר נסעו למשטרה למנוחה של חודש, הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. והרישיון שלו? קודם כל נפסל ל-30 יום. האמת? כל הנהגים האלה, הלב שלנו יוצא אליהם ואנחנו מקווים שהם ילמדו לשפר את דרכיהם, אבל לפחות כולם נתפסו נוסעים בין חדרה לגדרה. 

מה שקורה יותר מזרחה, שם זה כבר טירוף מוחלט. בשבוע שעבר בוצע על ידי המשטרה מבצע אכיפה בגזרת שומרון ואם אנחנו חושבים שהסיפורים ששמענו הם מסמרי שיער, תאמינו לנו שיש הרבה יותר. במבצע שנערך בגזרה בשבוע שעבר נרשמו עשרות דוחות תנועה. שני נהגים שנתפסו בכלל לא הוציאו רישיון ויש עוד, אז הנה הסיפור המלא: השוטרים יצאו לוודא שכבישי השומרון בטוחים ואין בהם נהגים עבריינים וגילו לתדהמתם לא פחות מ- 54 עבירות תנועה.

שישה רכבים הוגדרו כבעלי ליקויי בטיחות חמורים, כלומר אסור בכלל לנסוע בהם. אז אנחנו מבקשים: נוסעים בשומרון? שימרו על עצמכם, טיפשים בכבישים יש בכל מקום. נסיעה טובה.

שומרון משטרת התנועה דוחות מהירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}