י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
30 שנה אחרי

אוקראינה השיקה בול הוקרה לחב"ד

30 שנה שנה אחרי ג' תמוז: השירות הבולאי של אוקראינה השיק בול הוקרה לחב"ד. הבול מציג את בניין 770 המפורסם בשכונת קראון הייטס בברוקלין ניו יורק

אוקראינה השיקה בול הוקרה לחב"ד
הרב אריאל מרקוביץ ומנהל השירות הבולאי צילום: דוברות הקהילה היהודית JCC חב"ד בקייב

30 שנה להסתלקותו של הרבי מליובאוויטש, השיק השירות הבולאי של אוקראינה בול מיוחד לכבודו של הרבי שנולד באוקראינה וכהוקרה לתנועת חב"ד ולפעילותה באוקראינה. 

הפעילות להשקת הבול, החלה עוד טרום הקורונה אך נדחתה בעקבות המגפה, שמיד לאחריה פרצה המלחמה באוקראינה. בשנתיים האחרונות, מרבית הבולים החדשים באוקראינה עוסקים בנושאי מלחמה וצבא. הבול לכבודו של הרבי מליובאוויטש, חריג במיוחד בנוף הבולים החדשים במדינה השקועה במלחמה ארוכה.

דוברות הקהילה היהודית JCC חב"ד בקייבהבול האוקראיניצילום: דוברות הקהילה היהודית JCC חב"ד בקייב

בהתייעצות עם רבני חב"ד, הבול מציג את בניין 770 המפורסם בשכונת קראון הייטס בברוקלין ניו יורק, כאשר במקום חלונות הבניין מופיעים ספרי אדמו"רים חב"ד לאורך הדורות.

רבה של קייב ושליח חב"ד בעיר הרב יונתן מרקוביץ' שיזם את הנפקת הבול ופעל להפקתו, הודה לאנשי הדואר האוקראיני ואמר כי "אני שומע גם מאזרחים אוקראינים רבים שאינם יהודים הערכה גדולה לרבי, הם רואים בו דמות מופת יהודית-אוקראינית שהגיעה לעמדת השפעה בינלאומית. אין יום מתאים וראוי יותר מאשר יום ג' תמוז לכבד את הרבי, להביע את ההוקרה לפעילות שלוחי חב"ד בכל העולם, ובפרט לפעילות שלוחי חב"ד באוקראינה".

ג' תמוז חב"ד אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד