י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
גופתו חולצה מייד

מקורות בחמאס אישרו: ראפע סלאמה, מח"ט חאן יונס חוסל

לפי מקורות בחמאס גופתו של ראפע סלאמה חולצה מהמקום והוא נקבר מייד. הגורמים לא אישרו או הכחישו אם מוחמד דף חוסל או נכח במקום

מקורות בחמאס אישרו: ראפע סלאמה, מח"ט חאן יונס חוסל
ראפע סלאמה (מימין) ומוחמד דף צילום: רשתות ערביות

ראפע סלאמה, מפקד חטיבת חאן יונס בזרוע הצבאית של חמאס ששהה לצידו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף בניסיון החיסול אתמול, חוסל בתקיפת חיל האוויר במואסי, כך דווח הבוקר בתקשורת הסעודית. 

על פי הדיווח בעיתון "א-שרק אל-אווסט", הסעודי, מקורות יודעי דבר בחמאס אישרו כי מפקד חטיבת חאן יונס, ראפע סלאמה, חוסל אתמול בתקיפה הישראלית באזור אל-מוואסי שבדרום הרצועה, גופתו חולצה מייד מההריסות ונקברה.

המקורות ציינו כי החיפושים אחרי קורבנות נוספים מהתקיפה יתחדשו הבוקר, המקורות סירבו לאשר או להכחיש את הידיעה על מותו של מוחמד דף.

חליל אל-חיה, סגן מנהיג חמאס בעזה, הכחיש אתמול שמוחמד דף חוסל בריאיון לאל-ג'זירה. הוא אמר על מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה: "נתניהו קיווה לשאת נאום ניצחון מזויף, אבל נאומו היה אומלל. אנחנו אומרים לנתניהו שמוחמד דף שמע אותך ולגלג לאמירות הכוזבות שלך".

ראפע סלאמה היה אחראי על פי ישראל לתכנון וביצוע מספר פיגועים, והיה אף מעורב בחטיפתו והחזקתו בשבי של החייל גלעד שליט ב-2006. הוא היה אחראי גם לפיגועים נוספים שיצאו מחאן יונס.

ראפע סלאמה היה המח"ט השלישי שחוסל, לאחר חיסולם של איימן נופל, מפקד חטיבת מרחב מרכז, ואחמד אל-גנדור, מפקד החטיבה הצפונית.

 

ראפע סלאמה חמאס מוחמד דף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד