כ"א אב התשפ"ד
25.08.2024
הדרמה בארה"ב

אחרי ניסיון ההתנקשות: ביידן שוחח עם טראמפ

נשיא ארה"ב המכהן ג'ו ביידן דיבר עם דונלד טראמפ לאחר ניסיון ההתנקשות. מוקדם יותר עידכן ביידן: "ניסיתי להתקשר, מסתבר שהוא מסתדר טוב. הוא עם הרופאים שלו"

אחרי ניסיון ההתנקשות: ביידן שוחח עם טראמפ
ביידן וטראמפ בעימות צילום: צילום מסך

הנשיא ביידן שוחח עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לאחר ששרד ניסיון התנקשות בעצרת בפנסילבניה. מוקדם יותר עידכנו אנשי ביידן כי הוא ניסה להתקשר למועמד הרפובליקני בעודו מטופל בבית חולים באזור פיטסבורג.

"הנשיא ביידן דיבר עם הנשיא לשעבר טראמפ", אמר גורם בבית הלבן ל"ניו יורק פוסט". "הנשיא דיבר גם עם מושל פנסילבניה ג'וש שפירו ועם ראש עיריית באטלר בוב דנדוי".

מוקדם יותר אמר ביידן עצמו: "ניסיתי להשיג את דונלד. הוא עם הרופאים שלו. מסתבר שהוא מסתדר טוב. אני מתכנן לדבר איתו בקרוב, אני מקווה, כשיחזור לטלפון". 

כשעתיים לאחר ניסיון ההתנקשות בנשיא ה-45 של ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך עצרת בפנסילבניה, נשיא ארצות הברית ה-46 ג'ו ביידן, פרסם הצהרה: "קיבלתי תדריך על הירי בעצרת של דונלד טראמפ בפנסילבניה. אני אסיר תודה לשמוע שהוא בטוח ומצבו טוב". 

"אני מתפלל עבורו ועבור משפחתו ועבור כל אלה שהיו בעצרת, בעוד אנו ממתינים למידע נוסף. ג'יל ואני אסירי תודה לשירות החשאי שהביא אותו למקום מבטחים. אין מקום לסוג כזה של אלימות באמריקה. עלינו להתאחד כעם אחד כדי לגנות אותו", כך נכתב בהודעת הנשיא.

ג'ו ביידן דונלד טראמפ ניסיון התנקשות בטראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד