י"ט אב התשפ"ד
23.08.2024
עמד על הגג

זהו החשוד בירי בטראמפ: צעיר בן 20 מפנסילבניה; תיעוד מלא מהאירוע

החמוש שניסה להתנקש בנשיא לשעבר דונלד טראמפ זוהה כתומאס מת'יו קרוקס בן ה-20. ה-FBI עדיין לא זיהה את המניע מאחורי ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, כך אמרו גורמים רשמיים לכתבים במסיבת עיתונאים

זהו החשוד בירי בטראמפ: צעיר בן 20 מפנסילבניה; תיעוד מלא מהאירוע
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

עיתון ה"ניו יורק פוסט" דיווח מפי מקורות כי הצעיר שביצע הלילה את ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הוא תומס מת'יו קרוקס, בן 20 מפנסילבניה. על פי הדיווח, היורה שהה על גג של מתקן ייצור במרחק של כ-120 מטר מבימת העצרת, ולאחר הירי חוסל על ידי צלפי השירות החשאי.

רגעי הירי צילום: רשתות חברתיות

קרוקס, מפנסילבניה, ירה לעבר טראמפ באוזן, בעצרת בחירות מחוץ לפיטסבורג. העיתון דיווח כי קרוקס היה על גג של מפעל ייצור במרחק של יותר מ-130 מטרים מהבמה.

הוא חוסל על ידי צלפים של השירות החשאי. רובה מסוג AR נמצא מאוחר יותר במקום. עדיין לא ברור מדוע ירה קרוקס במועמד הרפובליקני לנשיאות, אך אפשר לשער שהוא לא מחובבי טראמפ. רשת NBC כי "הירי בטראמפ בוצע מחוץ לתחום השטח של השירות החשאי".

ב-FBI התייחסו במסיבת עיתונאים לניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, ואמרו כי "המניע עדיין לא ברור".

עד ראייה שנכח מחוץ לעצרת בפנסילבניה אמר ל-BBC כי ראה את היורה מטפס על הגג והזהיר את המשטרה והשירות החשאי. "הבחנו בבחור מטפס לבניין שלידינו, 15 מטר מאיתנו. עמדנו שם, הצבענו על הבחור וראינו אותו בבירור עם רובה. הודענו למשטרה הם לא ידעו מה קורה. ראינו את השירות החשאי מסתכל עלינו ולא עושה כלום. ואז שמענו יריות".

דונלד טראמפ פנסילבניה בחירות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד