ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התקיפה והתגובות

גינויים בעולם הערבי והמוסלמי על נסיון החיסול של בכירי חמאס

תנועת פת"ח של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, גינתה את התקיפה ומסרה: "הטבח העקוב מדם שביצע צבא הכיבוש נגד העקורים באזור מוואסי ממערב לחאן יונס מדגים את היקף הנטייה הפושעת של מערכת הכיבוש

גינויים בעולם הערבי והמוסלמי על נסיון החיסול של בכירי חמאס
פעילות כוחות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

גינויים ברחבי הערבי והמוסלמי על נסיון החיסול של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף, וסגנו ראפע סלאמה. במצרים תקפו: "מצרים הודיעה לגורמים הנוגעים בדבר על סכנת ההסלמה הישראלית ברצועת עזה והפגיעה באזרחים. ישראל נוהגת במדיניות שמביאה להסלמה נוספת, שיהיו לה השלכות קשות על האזור כולו".

משרד החוץ הטורקי פרסם הודעת גינוי: "הרג עשרות אזרחים באל-מוואסי, הוא אירוע נוסף במסגרת מאמצי ממשלת נתניהו לחסל את כל הפלסטינים. מה שקורה בעזה זה לא מלחמה או הגנה עצמית, אלא רצח עם. כל עוד ישראל תנסה להשיג את ביטחונה באמצעות כיבוש אדמות, אף מדינה באזור, כולל טורקיה, לא תרגיש בטוחה".

גם באיראן גינו את התקיפה. דובר משרד החוץ האיראני, נאסר כנעאני, מסר: "תקיפת אוהלי העקורים באזורים שהוכרזו בטוחים על ידי ישראל היא פשע חדש ברשימת הפשעים של ישראל. הפשעים האלה נמשכים לנוכח שתיקת הקהילה הבינלאומית. ישראל שוב הוכיחה שהיא לא עוצרת באף קו אדום".

תנועת פת"ח של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, גינתה את התקיפה ומסרה: "הטבח העקוב מדם שביצע צבא הכיבוש נגד העקורים באזור מוואסי ממערב לחאן יונס מדגים את היקף הנטייה הפושעת של מערכת הכיבוש, המטילה סנקציות על דמו של העם הפלסטיני כדי ליישם פרויקטים של עקירה וגירוש. היא ביצעה מעשי טבח עקובים מדם נגד אזרחים, כולל נשים, ילדים וקשישים, במסגרת מלחמת ההשמדה השיטתית שמנהלת ברצועת עזה ובגדה המערבית מאז שבעה באוקטובר".

משרד החוץ הקטארי גינה בחריפות את התקיפה: "טבח ברברי ומזעזע של כוחות הכיבוש בחאן יונס בדרום עזה. האירוע הזה מוכיח את הצורך למהלך בינלאומי בהול כדי לשים קץ לתוקפנות האכזרית מצדה של ישראל, ישראל מנסה שוב ושוב לכפות עובדות בשטח".

חמאס קטאר מלחמת חרבות ברזל מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד