ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"אתה אשם"

במערכת הפוליטית מגיבים לניסיון החיסול: גנץ גיבה, ביש עתיד תקפו

במערכת הפוליטית הגיבו לניסיון החיסול הדרמטי. גנץ: "‏סיכול צמרת החמאס הינו מאמץ ראוי ומתמשך, ואם אכן הפעולה הצליחה, מדובר בהישג חשוב". ביד עתיד תקפו:  "1,000 מסיבות עיתונאים, לא יגרמו לנו לשכוח כישלון היסטורי. ‏אתה הראש, אתה אשם!"

במערכת הפוליטית מגיבים לניסיון החיסול: גנץ גיבה, ביש עתיד תקפו
בני גנץ במסיבת עיתונאים צילום: Miriam Alster/Flash90

במערכת הפוליטית הגיבו הערב (מוצ"ש) לניסיון החיסול של רמטכ"ל ארגון הטרור חמאס מוחמד דף. בעוד גנץ התעלה על השיקולים הפוליטיים וגיבה את ראש הממשלה, ביש עתיד תקפו באופן ציני ובוטה.

"‏בין אם סיכולו של מוחמד דף הצליח או לא, אני מברך את ראש הממשלה ושר הביטחון על אישור הפעולה, את ראשי זרועות הביטחון על המימוש שלה, ובעיקר מחזק את המבצעים עצמם - אלפי החיילים, עובדי השב״כ ואנשי מ״י - הלוחמים שפועלים בשטח, בים ובאוויר, ואנשי המודיעין שלא נחים לרגע, כבר למעלה מתשעה חודשים", מסר גנץ.

לדבריו, "‏סיכול צמרת החמאס הינו מאמץ ראוי ומתמשך, ואם אכן הפעולה הצליחה, מדובר בהישג חשוב שיפגע ביכולת הפיקוד ובבניין הכוח של חמאס". 

גנץ הדגיש: "‏כעת צריך לנצל את הלחץ שנוצר, להמשיך בו, ולמנף אותו לשחרור חטופינו כמטרה בקדימות מובילה, ולהחלפת שלטון החמאס.

‏יש דבר אחד שהיה נכון בבוקר של השבעה באוקטובר והוא נכון גם היום: כפי שרדפנו את ראשי הנאצים עשרות שנים אחרי השואה, כך נרדוף את מי שהיה אחראי ולקח חלק בטבח השבעה באוקטובר. ייקח כמה זמן שייקח - לא ניתן לאיום מעזה לשחזר את עצמו ונבוא חשבון עם כולם".

ביש עתיד המשיכו לתקוף את נתניהו ומסרו: "1,000 מסיבות עיתונאים, לא יגרמו לנו לשכוח כישלון היסטורי. ‏אתה הראש, אתה אשם!".

יו״ר הימין הממלכתי, ח״כ גדעון סער מסר: :"ברכות לראש הממשלה ושר הבטחון על ההחלטה. ברכות לצה״ל ולשב״כ על הביצוע. יש להמשיך במתקפה על חמאס ומנהיגיו עד להכרעתו!".

 

 

 

בני גנץ יש עתיד גדעון סער מוחמד דף חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד