ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
סופו של רב המרצחים?

צה"ל ניסה לחסל את מוחמד דף | בישראל מעריכים: רמטכ"ל חמאס חוסל

ניסיון החיסול של ראש הזרוע הצבאית של חמאס ומח"ט חאן יונס בוצע על בסיס מידע מודיעיני מדויק של אמ״ן ושב״כ, במרחב בו הסתתרו שני היעדים הבכירים של ארגון הטרור ומחבלים נוספים בין אזרחים. המרחב שהותקף הוא שטח פתוח ומיוער, בו היו מספר מבנים וסככות

צה"ל ניסה לחסל את מוחמד דף | בישראל מעריכים: רמטכ"ל חמאס חוסל
מוחמד דף צילום: דובר צה"ל

צה"ל ניסה הבוקר (שבת) לחסל את ראש הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף ומח"ט חאן יונס ראפע סלאמה בתקיפה חריגה בחאן יונס. בישראל עדיין בודקים אם החיסול צלח - אך הערכה היא כי רב המרצחים אינו בין החיים. בצה"ל מניחים שחמאס ינסה להסתיר את תוצאות התקיפה, שבה לפי הפלסטינים נהרגו יותר מ-70 בני אדם.

דובר צה"ל המתחם בו הסתתרו המחבלים הבכיריםצילום: דובר צה"ל

הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ נאמר כי בפעילות משותפת שלהארגונים תקפו חיל האוויר ופיקוד הדרום, על בסיס מידע מודיעיני מדויק של אמ״ן ושב״כ, במרחב בו הסתתרו שני היעדים הבכירים של ארגון הטרור חמאס ומחבלים נוספים בין אזרחים. "המרחב שהותקף הוא שטח פתוח ומיוער, בו מספר מבנים וסככות", ציינו בשב"כ.


לפי גורם מדיני, ראש הממשלה נתניהו  אישר את המבצע כבר אתמול בלילה, שבפועל החל רק הבוקר. במהלך כל היום רה"מ עקב מקרוב ועודכן בפרטים.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו נתן כבר בתחילת המלחמה הנחיית קבע לחסל את בכירי החמאס. "ראש הממשלה עודכן בכל ההתפתחויות במהלך הלילה וממשיך לקבל עדכונים שוטפים", מסרה לשכת נתניהו. "ראש הממשלה יקיים במהלך היום הערכת מצב עם כל גורמי הביטחון והמל"ל כדי לדון על ההתפתחויות והצעדים הבאים".

מתחם החיסול צילום: רשתות ערביות

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, ראש השב״כ רונן בר ובכירים נוספים במערכת הביטחון. בדיון, שר הביטחון הביע את הערכתו על פעילותם הנחושה של גופי הביטחון לחיסול בכירי החמאס, ושיבח את פעילות הכוחות שמתבצעת כל העת, בכל רחבי רצועת עזה.

שר הביטחון הדגיש את החשיבות להמשיך את הפעילות הממוקדת נגד מפקדי החמאס, והנחה להגביר את הכוננות המבצעית בכל גזרות הלחימה.

 

מוחמד דף ניסיון חיסול עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד