ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חזית נוספת

ב'ערוץ 13' זועמים: "התוכנית המצליחה" של רביב דרוקר יורדת

ברקע המאבק המתנהל נגד מינויה של מנכ"לית חדשה, עובדי 'חדשות 13' יוצאים נגד הורדת תוכניתו היומית של רביב דרוקר לטובת תוכנית חלופית

ב'ערוץ 13' זועמים: "התוכנית המצליחה" של רביב דרוקר יורדת
רביב דרוקר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

כתבי ומגישי 'חדשות 13' זועמים על ההחלטה התמוהה לדידם, להוריד את התוכנית 'אזור בחירה' בהגשת רביב דרוקר המשודרת מידי ערב בשעה 19:00 ולהעלות במקומה תוכנית חלופית.

בתוכנית הופיעו בעיקר אנשי תקשורת מהשמאל, בהם עיתונאי 'הארץ' אורי משגב, מגיש גל"צ רזי ברקאי, מגיש הרדיו לשעבר נתן זהבי, ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל ועוד. חלקם הפריחו לא אחת אמירות שעוררו סערות. 

מ'רשת' נמסר: ״מתעתדת לעלות בהמשך רצועה קבועה במטרה לבדל את עצמה ולתת לצופה אלטרנטיבת צפייה שונה מיתר הערוצים״.

התגובה של רביב דרוקר להורדת תוכניתו צילום: מתוך רשת X של רביב דרוקר

הכתבת המדינית מוריה אסרף וולברג מ'חדשות 13', משקפת את הלך הרוח ביממה האחרונה בצוות וכותבת היום (שישי) ברשת X: "התוכנית המצליחה של רביב דרוקר, אזור מלחמה וקודם לכן אזור בחירה, היא כזו שנותנת לכל כתבי חדשות 13 פתחון פה ומקום להביע בו את עמדותיהם, גם כשהן ממש לא תאמו את עמדת המגיש. לא הייתה פעם אחת שרציתי לדבר על נושא מסוים ומנעו ממני, ההפך. עודדו, ביקשו וכיבדו. לקריאה לאיזון וגיוון חדשות 13 אני שותפה מלאה, יש הרבה עבודה וטוב שתעשה בהקדם. אבל דווקא אזור בחירה הייתה אחת התוכניות שהעניקה במה אמיתית לכל כתבי הערוץ, על כל גווניהם".

בתוך כך, ביום ראשון בשעה 12:30 יקיימו עובדי 'חדשות 13' כנס חירום בתל אביב ומבהירים כי כל האופציות על השולחן.

הורדת התוכנית באה ברקע המשך המאבק נגד מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית 'חדשות 13' כשנגד המינוי תלוי ועומד דיון בבג"ץ.

הפרסומאי אילן שילוח טוען ברשת כי "מפרסמים גדולים במשק בוחנים הורדת היקף הפירסום ברשת 13 בשבועות האחרונים. וזאת בעקבות החלטתו של רן בלווטניק בעל השליטה בערוץ רשת 13 למנות את יוליה שמואלוב למנכ״לית חברת החדשות, לטענת שילוח: "במטרה לעשות ״טיהור״ של עיתונאים ולהפוך את הערוץ לעוד שופר של נתניהו. הורדת דרוקר מהמסך על מנת לפגוע בחופש הביטוי היא הוכחה ברורה לכוונתנו של בלווטניק לשרת את נתניהו".

 

רביב דרוקר ערוץ 13 חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ' אזור בחירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד