ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אירוע חריג

דיווח: עצור חפר מנהרה וניסה להימלט מתא המעצר בנתב"ג

הניסיון הכמעט מושלם נכשל כאשר עובדי ההגירה גילו את המנהרה במהלך בדיקה שגרתית בתא

דיווח: עצור חפר מנהרה וניסה להימלט מתא המעצר בנתב"ג
המנהרה שנחפרה צילום: אתר מאקו

בשבוע שעבר התרחש אירוע חריג בתא המעצר של משטרת ההגירה בנתב"ג: אזרח סרבי בן 28 שנכנס לישראל בניגוד לחוק, ניסה להימלט באמצעות חפירת מנהרה. למרבה המזל, ברגע האחרון הוא נתפס על ידי השוטרים.

לפי הדיווח ב'מאקו', האזרח הזר נחת בנתב"ג והועבר לביקורת הגבולות, אך פקיד משרד הפנים סירב להכניסו לארץ מחשש שבא לעבוד באופן בלתי חוקי. הוא הועבר לתא המעצר בנתב"ג יחד עם אזרחים זרים נוספים שכניסתם לישראל סורבה מאותה סיבה. 

במהלך שהותו בתא, האזרח הסרבי ואחרים כיסו את המנורה בחדר השירותים באמצעות מגבת ועקרו את הסורגים. החשוד השתמש במוט שעקר מדלת תא השירותים כדי לשבור את הקרמיקה ולחפור חור בקיר, דרכו תכנן להימלט.

הניסיון הכמעט מושלם נכשל כאשר עובדי ההגירה גילו את המנהרה במהלך בדיקה שגרתית בתא. קצין משטרה ציין: "אם לא היינו עולים על זה בזמן, הוא ושאר העצורים היו יכולים לברוח".

החשוד נעצר ונלקח לחקירה, שם הודה בניסיון הבריחה. יחידת התביעות במשטרת מרחב השפלה הגישה נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון בגין ניסיון בריחה ממעצר והיזק לרכוש.

זהו לא האירוע הראשון מסוג זה: במאי שנה שעברה, שני אזרחים גיאורגים ואזרח מולדבי חפרו מנהרה מתחת למיטותיהם בתא המעצר בנתב"ג כדי לברוח, ונעצרו ברגע האחרון. גם נגדם הוגשו כתבי אישום על ידי יחידת התביעות.

נתב"ג בריחה מהכלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד